Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lukter jeg scam?


Jonathan

Anbefalte innlegg

Alle 3 pickups er fin og streng, vakre Bell liker og kremet tone. Original vakt er i eksepsjonelt ha fri tilstand opprinnelige saken er også i god stand og kommer vil alle kodene etc du kan se på bildene.

Blir jo lett for dumt ja, og med tanke på prisen og at den har vært der noen ganger før...gjør jo ikke saken bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme gode gamle scam med samme produktbilder.. som ganske riktig er "lånt" fra e-bay

Svaret du får hvis du tar kontakt med selger er garantert noe om at gitaren befinner seg i UK og at handelen skal ordnes med en nøytral tredjepart som skal sørge for shipping med "GPS sporing" og sikre full retur/klage-rett. BLa-bla-bla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket hvertfall som han har oversatt fra engelsk til norsk på Google translate eller noe.

Enig. Her er oversatt beskrivelse fra finn til engelsk:

BEAUTIFUL & Antigua Stunning 1979 Fender Stratocaster 100% original is in excellent condition with almost no fade at all, complete with the original hard shell case. and all case candy you would get if you bought it new!

I think you'd be hard pressed to find a better example ..

Everything is 100% original, including finish, and I do not think it has a screw on this amazing guitar. I'm not going to be the one to turn it first so I am going to take some internal pictures, but I will give a cast iron 100% money back guarantee that it is the real thing and completely original.

There are only a few small marks on it, otherwise it is virtually unplayed. The marks appear in images and is mainly on the back of neckplate and a couple on the back pages. Please see the many high resolution pictures I have to see the fantastic condition this guitar is in. The original frets are in perfect condition and it plays fantastic. It is also quite easy for this period of Strata as well.

All 3 pickups are nice and stern, beautiful bell like and creamy tone. The original watch is in exceptional condition have free initial case is also in good condition and comes will all the tags etc you can see in the pictures.

Endret av Rikjense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått noe svar fra idioten enda?

Fikk som forventet

"Hei,

Takk for at du kontakte meg om produktet mitt, er denne fortsatt tilgjengelig for salg. Produktet er perfekt, har inkludert alt tilbehør. Vennligst komme tilbake til meg og fortelle meg hvis du vil kjøpe produktet mitt. I dette øyeblikket lever jeg England fordi jeg nettopp flyttet hit. Hvis du liker produktet vi kan hvis du vil kjøpe det vi kan gjøre en rask avtale. Skatter for frakt er inkludert i prisen.

Takk.

P.S. I am very sorry for my Norwegian but I hope you can understand. If you want we can continue in english, because it would be much better for me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk som forventet

"Hei,

Takk for at du kontakte meg om produktet mitt, er denne fortsatt tilgjengelig for salg. Produktet er perfekt, har inkludert alt tilbehør. Vennligst komme tilbake til meg og fortelle meg hvis du vil kjøpe produktet mitt. I dette øyeblikket lever jeg England fordi jeg nettopp flyttet hit. Hvis du liker produktet vi kan hvis du vil kjøpe det vi kan gjøre en rask avtale. Skatter for frakt er inkludert i prisen.

Takk.

P.S. I am very sorry for my Norwegian but I hope you can understand. If you want we can continue in english, because it would be much better for me."

Han har nettopp flyttet til England, derfor snakker han ikke norsk? lololol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.