Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

*elektrisk* trommesett


ErikL

Anbefalte innlegg

jeg vurderer å begynne å spille litt trommer, sånn ved siden av gitaren. og siden jeg bor i rekkehus er det ikke så veldig populært med mye bråk. derfor tenker jeg på å kjøpe sånn elektrisk trommesett som er bygget opp som et vanlig sett men som bare har plater som man slår på. for da kan jeg bruke hodetelefoner eller koble det til en liten høytaler.

spørsmålet er da hva et slikt sett ligger på. jeg vil gjerne ha det så billig så mulig siden dette kun skal være til hjemmebruk og til opptak av egne sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men! Heller kjøp deg et veldig billig trommesett til ca 4000,-

Og "soundoff's" (dempematter) til ca: 1500,-

Om en bor i rekkehus skal en enten ha rimelig stort rekkehus eller ha en særs tolerant nabo for å kunne spille trommer (selv med dempematter). Har et tilsvarende oppsett i huset her, og jeg er rimelig sikker på at jeg ville hatt et rimelig dårlig forhold til naboen min om jeg bodde i rekkehus og de hadde for vane å spille på et sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nesten ikke lyd"? Det er snakk om dempematter av typen på bildet under?

l_32100.gif

Etter mitt skjønn kommer det mer enn nok lyd ut selv med dempematter av den typen. Om det finnes noen andre, bedre alternativer som får galskapen til å være stille, er tips om disse mer enn velkomne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.