Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PA?


Onizuka

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke betale all verden for ett PA anlegg som låter knall og merket selger verden rundt...Behringer..Jeg har en musikkamerat som har startet ett eget lydfirma..Han er sponsa med Behringer..En liten PA til 35000,- låter knall som bare [sensurert]..Den PA`n var egentli helt syk til å være liten...

Jeg håper jeg aldri møter han i profesjonell sammenheng. Da nekter jeg å leie. HVis alt han har er behringer. :P

Derimot har behringer noen små fine og billige ting som fungerer. Compressorer, DI'er og slikt. Helt greit til prisen, og det får gjort jobben. Men det kan ikke måle seg med mange andre merker. Samme med mikserene. Det hadde jeg ALDRI brukt. Ei heller mikrofonene eller høytalerene. De låter ikke bra.

Derimot er det mer enn godt nok for 99% av de av dere som frekventerer på dette forumet. Man må sette ting i perspektiv; til hva og av hvem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke betale all verden for ett PA anlegg som låter knall og merket selger verden rundt...Behringer..Jeg har en musikkamerat som har startet ett eget lydfirma..Han er sponsa med Behringer..En liten PA til 35000,- låter knall som bare [sensurert]..Den PA`n var egentli helt syk til å være liten...

Jeg håper jeg aldri møter han i profesjonell sammenheng. Da nekter jeg å leie. HVis alt han har er behringer. :P

Derimot har behringer noen små fine og billige ting som fungerer. Compressorer, DI'er og slikt. Helt greit til prisen, og det får gjort jobben. Men det kan ikke måle seg med mange andre merker. Samme med mikserene. Det hadde jeg ALDRI brukt. Ei heller mikrofonene eller høytalerene. De låter ikke bra.

Har du noen gang hørt en Behringer PA...han brukte høytalere,mikser,og andre effekter av behringer..men han brukte Shure micker...Det låt knall...

Derimot er det mer enn godt nok for 99% av de av dere som frekventerer på dette forumet. Man må sette ting i perspektiv; til hva og av hvem

rettet litt opp i siteringen jeg - tHeMuTh|n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tHeMuTh|n : Har du vært noe borti Behringer sine Eurodesk mixere? MX9000 eller 8000.

Vi kjøpte en brukt Behringer MX8000 mikser (versjonen før 9000, 24 spor studio/live mikser) her for ca ett år siden. Og den skal vi bruke i et hjemmestudio vi bygger opp nå.

Har du noen erfaring med de?

(Bruker den bare som preamp for hvert enkelt spor , til opptak. Mulig vi skal prøve å få til noen mikser på hardwaremikseren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borti Eurodesk. Hva kan jeg si? Den har EN fader for Masteroutput, og den gikk jo selvsagt ødelagt ganske fort. Det var noe med de 4 eller 6 gruppene jeg heller ikke likte,rent bortsett fra antallet,jeg tror det var slik at man ikke kunne bruke de fornuftig til noe monitoring ihvertfall,æh,jeg husker ikke, men det bordet koster vel ikke allverden og er vel i beste fall greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.