Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Volbeat - Beyond Hell / Above Heaven


Knewt

Anbefalte innlegg

Heisann.

Tenkte en tråd for dette albumet var på sin plass. Jeg ble meget positivt overrasket. Dette albumet overgår tidligere album med mange steg. For å være ærlig trodde jeg ikke de kunne lage et så bra album. Tidligere album har etter min mening vært altfor like, men dette albumet er variert.

Albumet ligger på Spotify, for de som har det.

Hva er deres dom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått hørt de første låtene, og nok en gang liker jeg godt det jeg hører fra gutta i Volbeat. Trenger nok litt tid for at jeg skal like denne plata bedre enn den forrige, men de er begge utvilsomt et godt hakk over det som har kommet tidligere. Irriterende at konserten på Sentrum Scene er utsolgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 Shots og Evelyn er nok mine favoritter foreløpig. Liker vokalen på disse sangene. :) Syns også hele albumet har blitt mer melodiøst enn tidligere. Litt mer varierte riff og soloer.

Hehe Evelyn har jo Barney fra Napalm Death med på vokal, syns det var dritfett! Og på 7 Shots har de med Mille Petrozza fra Kreator.

Foreløpig så er Fallen favoritten hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått litt gjennomhøring av hele plata på jobben i dag, og det er virkelig ei jævlig tøff skive! Favorittlåt tror jeg kanskje er Heaven nor Hell eller Fallen, men jeg husker ikke tracknavn når det bare surrer og går på spotify.

Jævlig kul plate hvertfall. Nesten på høyde med Guitar Gangsters...

edit: er veldig lite begeistret for growling, og ble da litt skeptisk til Evelyn, men det cleane refrenget skapte utrolig god dynamikk i låta, og det likte jeg. Favorittlåt er det langt ifra though.

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Mitt inntrykk av Volbeat sin konsert på Slottsfjell i fjor (?) var at det var et stort forutsigbart gjesp. Helt grei rett frem tungråkk. Utrolig mange som liker dette bandet, så det er mulig jeg rett og slett er for sær på musikken etter mange år som progmetall entusiast. Men har jeg rett og slett ikke invistert nok tid i musikken? (Ikke ment som trolling btw)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.