Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Reno Guitar Techology


Ace Frehley

Anbefalte innlegg

On 3/10/2016 at 9:18 PM, Kjellis said:

Hei

Har du fremdeles katalogen tilgjengelig ??

Ønsker mer info om denne på bildet.Kroppen er i maghogni og hansen fremdeles rett og fin.Grei gitar å spille på og helt 100% ved inntoning.

Reno LP.jpg

Jeg må bekrefte din erfaring her. Jeg har en dobbel humbucker Reno Guitar Technology gitar her, som er mer enn glimrende. Den er veldig rett og fin, knall intonering, føles kompakt og er liten, lett og hendig. Pickupene er nok byttet av tidligere eier, Wilkinson neck og EMG HZ bridge, for henholdsvis flott klar lyd og ekte vreng mid. Har forelsket meg helt, og har flere gitarer i laaaaangt høyere prisklasser, som burde spille bedre, men altså ikke gjør det.

En så enkel gitar har ikke så mange feilmarginer. Det blir elektronikken og lyd kjeden som teller mest, idet planken er hel og fin. Jeg har venner som har plukket rekved og laget gitarkropp med øks. Det er folk som KAN spille. Det både låter og spiller som en kule. Har du en gitar du liker, bruk den. ;-)  

158634449_444793499974217_2949950524595392109_n (2).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, drhardlove skrev:

Jeg må bekrefte din erfaring her. Jeg har en dobbel humbucker Reno Guitar Technology gitar her, som er mer enn glimrende. Den er veldig rett og fin, knall intonering, føles kompakt og er liten, lett og hendig. Pickupene er nok byttet av tidligere eier, Wilkinson neck og EMG HZ bridge, for henholdsvis flott klar lyd og ekte vreng mid. Har forelsket meg helt, og har flere gitarer i laaaaangt høyere prisklasser, som burde spille bedre, men altså ikke gjør det.

En så enkel gitar har ikke så mange feilmarginer. Det blir elektronikken og lyd kjeden som teller mest, idet planken er hel og fin. Jeg har venner som har plukket rekved og laget gitarkropp med øks. Det er folk som KAN spille. Det både låter og spiller som en kule. Har du en gitar du liker, bruk den. 😉

158634449_444793499974217_2949950524595392109_n (2).jpg

Hei, og velkommen til forumet! 

Tråden er opprinnelig 11 år gammel og siste post 5 år gammel, så jeg tror vi bare stenger denne tråden :) Føl deg heller fri til å lage en ny tråd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.