Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hei, skal ha gitar


Goberg

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda det er Gibson lisensierte pups på den, MRK !!! Ikke de samme du foreksempel finner på en Gibson Standard !!!

Ikke for det....... Humbucker'ne på Epi. er helt i toppen hva lyd angår, bortsett fra elektronikken i Epiphone er mer billig ståltråd enn strømførende ledninger...... for å få en tilnermet Gibson lyd i en Epi. må du nok ta en skikkelig ReWIRE !!!

Tro meg...jeg har testet !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en brukt gitar.... her kan du få MEGET bra utstyr for en billig penge.

Finnes ingen grunn til å kjøpe ny koreaplanke når man kan få skikkelig utstyr til samme pris.

Det jeg leter etter, er en gitar som Har den type Hals/kropp, som passer min spillestil, og som er så gammel som mulig. Dette er viktig rett og slett fordi en ny gitar har treverk som endrer seg med tiden, det tar ofte opptil 5 år før en gitar "setter seg", så med andre ord vet man ikke hva man kjøper før etter en stund.

Det eneste som får en brukt-pris oppover er Etterspørsel og samleverdi, og hvis en gitar er bygget om på noen måte, forsvinner samleverdien rett og slett.

Skaff deg en eldre gitar enn 5 år, som er bygget om, så gjør du som regel et godt kjøp!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har aldri prøvd BC Rich, vil egentlig aldri gjøre det. Det er for sånn Slipknot folk og sånn, litt vel mørkt, og så ser de jo ut som om gitarmakeren/eller maskinen som masseproduserer har fått litt for mye av ett eller annet, bare se på formene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge Stygge gitarer til STYGGE STYGGE folk .. takk for at du nevner Slipknot .. Den eklestegrusomstedårligstemest patetiske delen av verdens musikk historie ...

De kan slåss , men de kan faen ikke spille .... drittband.. sånnt gjør meg skikkelig frustrert .. seriøst .. jeg blir sinna av å høre om dem ...

-Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.