Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

fender jazzbass


veygard

Anbefalte innlegg

personlig liker jeg ikke fendere, verken spillbarheten, lyden eller utseendet, men det er nå meg da :)

har inntrykk av at standard fendere koster mer enn de er verdt, mest pga fenderlogoen, men som det meste annet, man finner mange gullkorn brukt, uansett hva man skal ha.

Fenderbasser holder ihvertfall, de kjennes solid bygd ut, og varer i årevis, så om man liker bassene, er det jo bare å kjøre på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh- så du gidder ikke søke selv, og skal ha meg til å gjøre det? Greit nok, det..

Skjønner ikke at han har hjerte til å slege den. Den er til og med oppgradert med Badass bro. Sustain extragavanza!

American Deluxe Jazz Bassen var super den ! Nesten litt "før bra" på en måte ... Jag liker gitarer og basser som er litt mer "rough around the edges" ...

Så jag bytte den mot en Nash JB-63 !

Deluxen blev litt som en ny motorsykkel/bil ... Går som en klokke, ikke noe skrammel og støy, blank og fin o.s.v .... Men ikke noe "sjarm" ! :-)

Dette er jo selvf. smak og behag ...

Du skrev at du 'har sett litt på en line6 variax 700 bass til 8, 5 laken' ... Du mener da 8500,- ?

Før den summen kan du få mye fint ! Ny Fender Classic Player, ny Highway 1, brukt american o.s.v ...

Løp å kjøp !

Endret av juzzizhow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.