Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mike Portnoy slutter i Dream Theater


kristoffereide

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke hvorfor alle klager så fælt. Ikke hørt noen av bandene, så kan hende Avenged Sevenfold spiller mer teknisk og er artigere å være med live eller noe :)? Jævlig dumt å klage over at han stakk fra DT, hva om det var for lett for han å spille? Etter det jeg har hørt venner snakke om AS, så har de passlige hardcore drumbeats etc. Så, slutt å whine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh? Barduse utspill når du selv sier du ikke har hørt NOEN av de andre bandene... Hør på dem og post en kommentar etter dette.

Søkte akkurat random på nettet og hørte nettopp på: Solitary Shell og Beast and the harlot. Og jeg kan nå si med sikkerhet: AS er MYE hardere/teknisk enn DT. Case closed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte akkurat random på nettet og hørte nettopp på: Solitary Shell og Beast and the harlot. Og jeg kan nå si med sikkerhet: AS er MYE hardere/teknisk enn DT. Case closed.

Haha! Det er en spøk, og faktisk en ganske god en! :-)

Kan ikke Lars Ulrich spille trommer i DT da? Metallica er jo mye bedre enn DT, de er jo mye mer populære....

Uansett, jeg liker portnoy, flink fyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det er en spøk, og faktisk en ganske god en! :-)

Kan ikke Lars Ulrich spille trommer i DT da? Metallica er jo mye bedre enn DT, de er jo mye mer populære....

Uansett, jeg liker portnoy, flink fyr...

Haha, endelig en som gjennomskua meg! Uansett, trist at han stakk selv om jeg ikke er tidenes største DT-fan. 90% blir for progressivt for min smak, men ellers, kurant band, alle kan sine saker for å si det sånn, mens i AS, tja, host, jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.