Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson LP Studio vs Epiphone LP custom


Rabbit2211

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ellers har du jo tokai om du ikke kjøper gibson gitaren.

Tokai Les Paul Custom

Eller evt andre Tokai gitarer, nyere og eldre. Er en del av dem som har mahogny for litt mer tung lyd evt

Såvidt jeg har fått med meg er nye Tokai-gitarer (hvertfall i den prisklassen) laget i Kina eller Korea, og ikke på langt nær like god kvalitet som gamle japanske Tokaier. Disse koster fort litt mer.

Om man har mulighet til en Gibbo Studio for 4.6 så vil jeg absolutt si det er et godt kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har fått med meg er nye Tokai-gitarer (hvertfall i den prisklassen) laget i Kina eller Korea, og ikke på langt nær like god kvalitet som gamle japanske Tokaier. Disse koster fort litt mer.

Om man har mulighet til en Gibbo Studio for 4.6 så vil jeg absolutt si det er et godt kjøp!

Ville nok gått for en gibson ja, men som jeg skrev...gamle elelr nye..de er ihvertfall ikke værre enn epi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd den, den høres nice ut til meg men har ikke spillt så lenge så gehøre er ikke så utviklet enda.

Men tenkte at når jeg får et slikt tilbud så kaster jeg meg på siden trur ikke jeg får slikt tilbud på litt tid da hehe når det gjelder den Gibson. Epi er fra butikk ny, men Gibson er blitt brukt noen uker så er ikke akkurat stor brukt den heller så genial pris på den.

Endret av Rabbit2211
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd den, den høres nice ut til meg men har ikke spillt så lenge så gehøre er ikke så utviklet enda.

Men tenkte at når jeg får et slikt tilbud så kaster jeg meg på siden trur ikke jeg får slikt tilbud på litt tid da hehe når det gjelder den Gibson. Epi er fra butikk ny, men Gibson er blitt brukt noen uker så er ikke akkurat stor brukt den heller så genial pris på den.

Da burde du slå til. Så lenge du syns den er god å spille på så kjøp tvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.