Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blue noize solo contest!


Alijens

Anbefalte innlegg

Hallo igjen!:)

Her er mitt bidrag til denne konkurransen. Ble egentlig veldig fornøyd med resultatet. Og ikke minst lyden. Soloen er improvisert og skulle egentlig bare teste lyden på Guitar rig 4.

Litt småfeil her og der men...Mista vib-armen sånn omtrent midt inni og måtte sette den på plass igjen.(lang pause i soloen)Trenger og få fiksa gitaren snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det jeg hører. Jeg måtte nesten bare finne ut av hva konkurransen gikk ut på av ren nysgjerrighet.

Soloen høres kjent ut. Som noe jeg har hørt før og digger. Godt bidrag. Også får vi håpe at du vinner PRS-en. ;)

Tusen takk! Det er lov og håpe.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noterer underveis mens jeg hører:

Førsteinntrykk: veldig intens vibrato, og jeg synes det passer utmerket! Veldig feit tone, singlecoil/humb i SC-størrelse?

Synes dette låter veldig fett altså! Kult at du bruker whammy mye. Utradisjonelt for denne sjangeren, men som sagt jævlig kult. Liker greiene du gjør 1.56-2.15. Meget, meget fett! Synes ikke den "lange" pausen var noe spesielt problem. Rundt 3.00 blir det veldig intenst, meget bra..

Overall: fantastisk bra. Du er rett og slett skikkelig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noterer underveis mens jeg hører:

Førsteinntrykk: veldig intens vibrato, og jeg synes det passer utmerket! Veldig feit tone, singlecoil/humb i SC-størrelse?

Synes dette låter veldig fett altså! Kult at du bruker whammy mye. Utradisjonelt for denne sjangeren, men som sagt jævlig kult. Liker greiene du gjør 1.56-2.15. Meget, meget fett! Synes ikke den "lange" pausen var noe spesielt problem. Rundt 3.00 blir det veldig intenst, meget bra..

Overall: fantastisk bra. Du er rett og slett skikkelig god!

Tusen takk!:)

Gr4 er utrolig bra! Det mellom 1.56-2.15 er nok veldig inspirert av Terje Rypdal. Var det jeg tenkte på da jeg spilte det. Ellers også SRV selv om jeg ikke akkurat har lært meg noen licks fra han. Jeff Beck kan også nevnes og B.B King. Det er nok de jeg er mest inspirert av når det gjelder blues. Må nok prøve og plukke mer fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.