Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vet om det er lov til å ta med en gitar på flyet?


ovl

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt noe problem med det, men du burde være litt tildlig i ombordstigningskøen så du får plass med den i skapet over deg(hva heter det igjen? :P )

Du har vel ikke gitaren vel ikke en hardcase? Da tror jeg at det blir for stort og du blir nødt til å sjekke den inn! :S

Hvis det er første gangen du gjør det kommer du sikkert til å syntes at det er styr, men når du kommer hjem er du glad for at du du tok den med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det ikke klart på BA's sine sider om noe annet, er fasiten den Siimen kom med.

Det er blant annet bekreftet av Tommern, og jeg vedder glatt på at han har tilbrakt flere timer i et fly enn resten av de aktive brukerne på forumet tilsammen.

En gitar er jo så stor at den ikke kan tas med som håndbagasje, og da blir det jo opp til hvor slepphendte de som jobber der er, og i hvor dårlig humør de er den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det ikke klart på BA's sine sider om noe annet, er fasiten den Siimen kom med.

Kanskje lese først hva som står der da? :rolleyes:

Musical instruments may be carried in addition to your stated hand baggage allowance, providing the dimensions do not exceed those of a guitar and providing it can be security screened.

DOH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel såvidt jeg kan se ikke noe feilinformering fra CF sin side her i det hele tatt?

Såvidt jeg forsto var det en oppfordring om å lese det som står på BA sine sider om det ikke alt var gjort, med videre henvisning til hva man burde forholde seg til dersom det ikke hadde stått noe fornuftig på BA sine sider.

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.