Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ville det vært en ide med vinterens Tubescreamer-løft?


Anbefalte innlegg

Inspirert av Troll´s innlegg om enkle pedaler vil jeg komme med dette forslaget.

Jeg hadde en gang i tiden en orginal TS-808 som jeg byttet bort med en Vox ToneBender med GunnarPåMo. Grunnen var at jeg på den tiden hatet vreng-pedaler og satset heller på preampvreng fra forsterkerene. Denne TS-808 lå allikevel i bakhodet i alle år, så jeg bygget meg en klone i vinteren som var. Dette har blitt et "must" for meg i mange sammenhenger så jeg går langt i å si at alle el-gitarister bør ha en slik tilgjengelig ;) Samme om du spiller metal eller jazz er denne noe man kan ha nytte av.

Et selvbygg TS-808 kostet meg ca. 500,- kroner, og det er jo en helt annen pris enn de godt over 3000,- de skal ha for en reissue i butikken.

Vi kan f.eks samordne innkjøp av kretskort, IC, og komponenter ellers, så er det også mulig å oppnå noe kvantumsrabatt.

Personlig har jeg nummer to klar, og har hatt så mye glede av den første, at jeg anbefaler alle gitarister å skaffe seg en slik.

Noen som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen for å handle en ny OD pedal jeg - men blir det noe å spare da? Den som handler, må jo også belage seg på å sende tingene som pakke til mange av de ulike som blir med vil jeg tro?

Kan du sette opp et enkelt regnestykke og angi modell/leverandør osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.