Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nemiz


Nemiz

Anbefalte innlegg

Hallo! :)

Jeg har vært medlem her en stund nå, men aktiviteten min har vel vært heller laber... Tenkte det var på tide med en liten presentasjon!

Jeg heter da Simen og er 16 år gammel. Går 2. VK, studiespesialiserende som det så fint heter, på ST. Olav i Sarpsborg. Jeg er veldig glad i musikk, og bruker ganske mye tid på dette. Enten bare høre, spille eller redigere; synes alt er utrolig gøy. Jeg begynte å spille gitar da jeg gikk i 5. eller 6. klasse. Min første gitar fikk jeg av bestefaren min. Den hadde stått i stua i mange år, og den overtok jeg. Det er en Kasuga stålstrenger, laget i Japan i nittenhundreogbrødmangel! Ikke noe knallinstrument, men den gitaren bruker jeg masse ennå. Aner ikke hva det er med den, men noe spesielt er det ihvertfall. Den skal spilles på til den detter fra hverandre, bokstavelig talt :) Ellers så kan det vel sies at jeg begynte å spille litt mer seriøst for omkring 1,5 år siden, da interessen ble litt større. Spiller mye elektrisk, såvel som akustisk; prøver å variere litt! Synes ikke jeg er noen spesielt flink gitarist, men jeg trives nå med det uansett :D

Jeg spilte i et band, men det er dessverre nå oppløst. Trommisen og bassisten dro på utveksling til US and A, og da var det ikke så mye annet å gjøre med det... hehe. Vi spilte for det meste punk/indierock. Eller som trommisen sa: "Alternativt indiepunk" :)

Når det gjelder min egen musikksmak hører jeg oftest på punk, men også gjerne andre ting. Veldig glad i band som: NoFX, Bad Religion, Pennywise, Red Hot Chili Peppers, Blink-182 osv. Får mye inspirasjon fra disse bandene, men prøver også å hente en del fra Jimi Hendrix, John Mayer og gitarister av deres kaliber ;) Veldig inspirerende å høre på slikt også!

Håper på å lære så mye som mulig her! Mye har jeg lært allerede, selv om jeg har gitt lite lyd fra meg! Vet at det finnes mange her som sitter med masse nyttig kunnskap! Så får dere heller bare unnskylde dumme spørsmål! hehe.

Ellers så er det vel ikke så mye mer å si om meg :)

- Simen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.