Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vox DA5 - den ultimate ørken-ampen


fuzz-mullah

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke alle her som kjenner til tuareg-bandet Tinariwen, selv om de spilte på Roskilde i år. Musikken kan best karakteriseres som hypnotisk ørken-blues, og disse folka vet hvordan man reiser på turné:

tinariwen-vox-02_lrg.jpg

Kan forøvrig legge til at de bruker Vox DA5, en liten tass av en forsterker, med overraskende god lyd: Tinariwen

Jeg kjøpte min DA5 før jeg visste at Tinariwen brukte den, men dette viser bare at det er flere av oss som har god smak ;)

Nå er spørsmålet bare: Hvor får man kjøpt kameler her i nisselandet? Er dette noe man finner under "Rekvisita" i diverse nettbutikker for gitarutstyr..? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg ville ha kikket litt etter en kasse eller to i tillegg. Sånn ørkensol og sand, og kamelsikkel tror jeg ikke er helt bra for gitarer. Men du og du for et artig bilde.

Det stemmer forøvrig at Norge er en aktiv kameleksportør. Vil tro at det vekker oppsikt når "bandbussen" ruller inn bak lokalet, og man kan by på te med fersk kamelmelk til fansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.