Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Avenged Sevenfold Live Sentrum Scene 2010


GitarMarius

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du snakker om det som om det var konkurranse :lol: Sånt skjer på konsert, synes du det er ubehagelig er det bare å trekke seg unna. Prøver ikke være kjip mot deg, men det er nå en gang sånn realiteten er når du er på "metall"konsert. Med mindre de gikk inn for å banke dritten ut av dere, da stiller situasjonen seg litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt så er det faen meg ingen ting som er mer provoserende enn folk som mosher helt uvørent. Har selv dratt til en fyr som sparka meg mens han sto og hardcoredansa for seg selv utenfor moshpiten. Skal du drive med sånt får du sørge for at du gjør det der det er greit, og ikke lar det gå utover folk som ikke gidder moshpiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvarmingen var crap, ja... Så utrolig klisjé... Selv gidder jeg bare mosh om det er et band der musikken egentlig ikke interesserer meg. Og Død, jeg vil da definere Sevenfold som et band innen metal-sjangeren, ja.

MER klisjé enn A7X? Hjelpes. Enda mer glad for at jeg ikke var der.

Hva søren er poenget med "moshpit"?

Å ha det gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de var mer klisjé enn A7X. Og ja, jeg vet at A7X er noe klisjé, men dette var på et helt annet nivå. Men jeg vil uansett påstå at A7X virkelig hadde potensiale (når The Rev fortsatt var i live) til å bli noe bra og originalt. Hør f. eks. A Little Piece of Heaven. Aller om man hører sideprosjektet til The Rev og Synyster Gates, Pinkly Smooth. Det var et skikkelig originalt band. Avant-Garde metal. Vil tørre å påstå at de var bedre enn A7X. A7X er forresten et av de bandene jeg er litt flau over at jeg liker... Men jeg likte de veldig godt når jeg var yngre, så jeg har liksom fått et forhold til de, så prøv å forstå. jeg forstår dere som hater dem fullstendig veldig godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor, dere har visse likhetstrekk med Avenged Sevenfold, så trø forsiktig.

Ser for meg en noe ufin reaksjon fra Thor sin side på den der :P

Skal også si at jeg syns moshpits er noe jævla drit, og a7x er absolutt ikke musikken å moshe til heller.

Var jævlig mye press på konserten, skulle egentlig ønske dem hadde blitt på sentrum scene, og at det hadde vært 18 års grense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg vil ikke si at Fatal Impact var noe mindre klisjé enn A7X, nei. Forskjellen er vel bare sjangrene (no offence mot Fatal Impact, altså, hørtes ut som skikkelig kvalitet for meg, uten at jeg er spesielt bevandret innen sjangeren).

Endret av ofulm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.