Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Avenged Sevenfold Live Sentrum Scene 2010


GitarMarius

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Steike, mann! Var ekstremt bra! Men alt for mye folk, og alt for mye pressing. Jeg holdt på å svime av, så ganske nøyaktig midt i konserten måtte jeg gå bak (jeg stod nesten helt fremme) til der lydfolka satt. Brakk meg to ganger på veien (spydde ikke, altså). Hadde jeg ikke fått vann av lydfolka, så hadde jeg nok svimet av. Kompisen min holdt også på å svime av. Det svartnet for øynene hans, så han gikk i nærmest blinde helt ut. Det fine med at jeg måtte gå bak, var at jeg fikk håndhilse på Jason Barry (bestekompis, roadie, livvakt, osv. for bandet)! Og etter konserten var ferdig, gikk jeg og kompisen min frem til scenen, og fikk en av de som rigget ned til å ta plekteret til Synyster fra scenekanten til oss! Vi skal dele det, altså sage det i to! Portnoy gjorde også en flott prestasjon! Merker at han er litt stødigere enn resten. Men alt i alt, kjempekonsert! Hadde lett gått igjen i morgen (selv om jeg reiste fra Bergen til Oslo)!

Endret av ofulm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at det endte bra da! ^^

Fikk nesten trommestikken til portnoy! :P

Andre enn meg som synes oppvarmings bandet var veldig kjedelige? Bra materiale, men de kunne godt ha speedet opp litt! :P

Har alltid vert ekstremt redd for å bli dehydrert under en konsert så jeg drikker altid ekstremt mye gjennom hele dagen før jeg skal dra, anbefaler deg det. ;)

Men jeg er enig, var sykt mye dytting. Blir også litt irritert når jeg og broren min er i moshpit og nesten ingen gidder mer, så går det fire 18 åringer mot meg og broren min, vi er bare 15...

Endret av Aphelion
Gidd unødvendig sitering...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.