Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Seven Ends er konsertklare, vil dere være med?


tomsti

Anbefalte innlegg

Etter mange forsøk med forskjellige bassister har Seven Ends endelig fått en stabil besetning, og med det feirer vi med noen planlagte konserter rundt omkring. vi har for det meste tenkt oss i oslo-området, men så klart, alt er mulig. vi lurer på HVOR et type band som oss kan spille, og hvis noen av dere kunne vært interessert i en split-gig eller ha oss som oppvarmingsband og vice versa, så gi kontakt! :) vi er meget interesserte! musikk ligger i signaturen min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres fett ut!

Dere kan jo ta kontakt med Sporet(Sporet Jernbar på facebook) i Larvik, eller Kongegata 1. Jeg hadde stilt opp glatt, og det er mange musikkglade ungdommer her i byen. Er ikke Såååå langt fra Oslo :P

Edit:

Konserthuset 37 i Horten også!

Endret av Mortenolb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nyinflyttet, så har ikke så peiling på hvem, hva og hvor. jeg har vært i kontakt med blant annet Skuret, og jeg og Død har pratet om Elm Street! tror det hadde vært utrooolig kult! vi sier for meste ja til alt som har med konserter og gjøre, så det kan godt være på et aldershjem for vår del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.