Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Død over Marshall!!!!!!!!


djbjonik

Anbefalte innlegg

hehe.... suger Marshall ????? javel .....

Da må du forklare hvorfor den suger !!

Mulig at du ikke liker Marshall, og hvis ikke du liker Marshall hvorfor bruke opp enegien på å rakke ned på den ??? underlig?

Det er jo merkelig at Marshall faktisk selger da?

eller hür ?

Usakligheter er ikke det vi liker best her.......hvis du heller ville hatt en Engl eller Mesa så bør du heller komme med noe positivt om de!!

Men hvis du er ute etter å lage en diskusjon burde du gå frem litt anderledes.......... vel det er nå min mening !!

Marshall RULER !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Det var nok litt å overdrive, ja!! Marshall selger som bare fy, og grunnen er nok ett veletablert navn, for i det siste har de bare kommet med skvip, med kanskje et unntak i Mode4, men jeg, og andre med meg, ville helst sett at det var rørsluttrinn i en så stor og dyr amp... Var nok litt trøt når dette ble skrevet, og alle Marshall-fanatikere må vite at jeg respekterer deres mening, men at dette er min mening!! de lager jo forøvrig fine nybegynner-amper, men nå får de komme på banen å lage noe nytt for folk som er kommet over 15w-stadiet!! Jeg har talt...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige mening om Marshall er at det er dritt for altfor mye penger. Spesiellt de nye typene som for eksempel JMP-1 og Mode Four, JMP-1'en har ikke Marshallvreng" engang, noe som skuffer meg litt ekstra.

En gang i tiden lagde Marshall gode amper, for eksempel Plexi'n og JCM. Det var tider det, problemet med de nye er ikke Marshallvrengen, jeg har hørt årntlig' smooth Marshallvreng, selv på noen av de nyeste ampene, Mode Four har ikke det, ettersom det er en heavytopp. Det jeg misliker er kompinasjonen av dårlig clean, dårlig crunch, JMP-1, og alle de som av prinsipp digger det, rett og slett fordi at det er det mest anerkjente navnet innenfor gitaramper. Jeg har sett folk som digger Marshallamper samtidig som de digger Curt Cobain, kom igjen a, Curt spillte på en Mesa/Boogie .22, så den var litt driti ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er nok uenig i at det er driit gitt!!

Hvis du er ute etter Marshall vrengen så ikke kjøp den da vel !!

Kanskje noen liker den vrengen ? ikke vet jeg !

De som kjøper Marshall på grunn av artister har nok ikke spilt så lenge spør du meg, det tar litt tid å finne sin egen lyd, og Marshallen kan man få til å låte akkurat som man vil! hvis man GIDDER å skru litt, noe man forresten MÅ gjøre med de fleste amper !!!

Det er da vitterlig lov til å like både Cobain og Marshall ??

Eller er jeg helt på viddene ??

hmm... du må nok anstrenge deg og komme med en litt mer holdbar forklaring enn som så !

unskyld hvis jeg virker snerpete, No Offence !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden det utviklet seg til en diskusjon som omhandler marshalls forsterkere og folks meninger om den så velger jeg å ikke låse denne.

Men slettet hovedtemaet.

Så til diskusjonen:

Jeg har ingenting imot Marshalls amper. Syns de duger veldig bra. Men ikke førsteprioritert forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, Mr. Bungle

Hvis du noen gang har tenkt over situasjonen til Marshall i dag, de har et av verdens mest kjente gitarnavn, og desverre utnytter de det til det maksimale, de satser på at folt s vil kjøpe det pga. navnet. Og du forstår at det selger bra, pga. navnet når du hører hva Marshall-fans har å si:

Marshall RULER!!!!!

Ehh, ja, å like Marshall av prinsipp, noe jeg sterkt mistenker at opptil flere på dette forumet faktisk gjør, hater jeg, spesiellt når Marshall bare har dårlige middelklasseamper og ingen "stjerneskudd" som for eksempel CAE kun har.

Grunnen til at jeg skrev det om Cobain er at nesten alt handler om prinsipper, og ikke hva som faktisk lyder bra. Jeg har hørt om "prinsippfans" av Curt Cobain som vil ha skikkelig Curt-vreng, og kjøoer seg en Marshall, enkelt og greit fordi de ikke har hørt om så mye mer, ikke akkurat fordi de er best. Du kan jo tenke deg om litt; Hvor mange gitarforsterkermerker visste du om da du kjøpte din første gitaramp? Ikke så mange, ikke jeg heller. Det er Marshall og Peavey, og det er en grunn til at alle nybegynnergitarister eier en slik en og digger den fordi de har den. Fordi en Marshallamp i prinsippet er "best".

Nei, for min del kunne Marshall holdt seg til å lage bassamper, slik som i gamle dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis enig, men grunnlaget ditt tidligere syns jeg var litt tynt !

Derfor var jeg litt aggresiv!!

Men jeg syns det er for drøyt å kalle Marshall en middelklasseamp fordi at du ikke liker den...vel vel, du om det !

Jeg liker ikke alt av Marshall jeg heller, men det er ikke fordi det er Rock'n'roll amp med dårlig vreng eller hva pokker!

Liker faktisk Vox f.eks bedre, men det er helt og holdent på grunn av cleanlyden !!

Mesa kan jeg ikke si noe om !

Men derimot Engl har jeg kunnskap om !

Men, jeg kan ikke si at Marshall har en dritvreng fordi jeg liker Engl bedre...kan jeg vel ??

og hvis folk kjøper Marshall fordi de liker Cobain...ja hva så ?

Kanskje de blir fornøyd med det ??

Ikke lik Marshall hvis du vil, men det virker unektelig som om det gnager deg litt ??

Fortell meg heller om Mesa for det kan jeg ingenting om !!

Egentlig litt uenig med deg SlaBBeN^ !

Syns hele innlegget var litt på kanten, men hvis ikke det hadde vært det, ville det ikke blitt noen diskusjon !!

Man kan jo diskutere dette og fremdeles forlate kamp arenaen med Hatten på !!

Nevner nok en gang at jeg har hatt en Marshall DSL201, som var helt kongelåt i !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.