Web Analytics
Jump to content

Starte coverband i Oslo?

torgeirbs
 Share

Recommended Posts

Gitarist (30) ønsker å starte coverband i Oslo, med hovedvekt på 70- og 80-tallshardrock. Ambisjonsnivået ligger på en øving i uka, spillejobb en gang i måneden og et fett liveshow.

Bassist, trommis, gitarist, vokalist og eventuelt tangentmann søkes.

Gitarist (30) ønsker å starte coverband i Oslo, med hovedvekt på 70- og 80-tallshardrock. Ambisjonsnivået ligger på en øving i uka, spillejobb en gang i måneden og et fett liveshow.

Bassist, trommis, gitarist, vokalist og eventuelt tangentmann søkes.

Jeg er glatt med. Trenger litt mer for å spe på inntekten :P

Er bassist forøvrig.

Edited by Thunder Fingers

Hei - høres ut som en bra deal - kan du definere 70 og 80 tallsrock litt nærmere? - ser at Thunderfingers siterer Jethro Tull fra 1972 - som vel må sies å være milevis fra f. eks. Shocking Blue sin "Venus" fra 1970? Eller snakker vi type Kiss?

Musikk er så mangt

Nå skal det sies at jeg har veldig bred smak når det kommer til Rock.

he he - ja jeg får som regel høre at folk er åpne for alt inntil jeg setter på musikk hvorpå "folk" spør om jeg kan "skru ned litt" MEN det har kanskje du også opplevd - helt enig med deg - har et veldig vidt syn på hva som kan høres og spilles. Venter dog spent på svar fra "trådstarteren"

he he - ja jeg får som regel høre at folk er åpne for alt inntil jeg setter på musikk hvorpå "folk" spør om jeg kan "skru ned litt" MEN det har kanskje du også opplevd - helt enig med deg - har et veldig vidt syn på hva som kan høres og spilles. Venter dog spent på svar fra "trådstarteren"

Tror du må sende ham en PM, hehe. Der får du svar ;)

Hehe, tenker nærmere Kiss enn Jethro Tull. UFO, Sabbath, Slade, Zeppelin, men for den saks skyld Bon Jovi og Europe. Iron Maiden, AC/DC. Riktig balansegang mellom favorittlåter og det som slår an live slik at det faktisk er givende å framføre. Bassist ser ikke ut til å være et problem. Søker nå hovedsaklig vokalist og trommeslager. Muligens en til gitarist.

• 2 weeks later...