Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rock'n'roll i Oslo


siimen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter å bli med i, eventuelt starte et band som spiller rock'n'roll. Jeg holder til i Oslo og det hadde vært kjekt om aktuelt øvingslokale er/blir i Oslo.

Jeg spiller gitar og har det jeg trenger av utstyr for øvinger og konserter. Har noen års banderfaring fra tidligere med noen konserter og synes det er gøy å spille live. Jeg er derfor ute etter å komme seg forholdsvis raskt ut til folk og spille!

Jeg er 24 år og ønsker hovedsaklig å spille i band med noen over 20 år.

Jeg er ingen supergitarist, men noen bandene som inspirerer meg er: Hellacopters, Backyard Babies, Carburetors, Backstreet Girls, Turbonegro, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Mötorhead, Gluecifer, Danko Jones... Ja det er mange fler, men grunnen til at jeg listet disse er at det er innenfor det området jeg har lyst til å holde meg musikalsk.

Ta kontakt ved interesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei!

Jeg er på utkikk etter å bli med i, eventuelt starte et band som spiller rock'n'roll. Jeg holder til i Oslo og det hadde vært kjekt om aktuelt øvingslokale er/blir i Oslo.

Jeg spiller gitar og har det jeg trenger av utstyr for øvinger og konserter. Har noen års banderfaring fra tidligere med noen konserter og synes det er gøy å spille live. Jeg er derfor ute etter å komme seg forholdsvis raskt ut til folk og spille!

Jeg er 24 år og ønsker hovedsaklig å spille i band med noen over 20 år.

Jeg er ingen supergitarist, men noen bandene som inspirerer meg er: Hellacopters, Backyard Babies, Carburetors, Backstreet Girls, Turbonegro, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Mötorhead, Gluecifer, Danko Jones... Ja det er mange fler, men grunnen til at jeg listet disse er at det er innenfor det området jeg har lyst til å holde meg musikalsk.

Ta kontakt ved interesse!

Hei!

Send meg en mail på joachimrosvik@gmail.com og la oss ta en pils! Er på utkikk etter det samme som deg. Har en god del erfaring fra forskjellige band og settinger, har spillt og spiller masse live og en god del i studio.

cheers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.