Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roger Waters - The Wall Live 2011


bonsaxen

Anbefalte innlegg

Optimismen var ikke akkurat stor på forhånd med tanke på å komme igjennom på billettservice, men fikk huket tak i 2 billetter, så nå blir det konsert i April 2011!

Blir nok det nærmeste jeg noen gang kommer Pink Floyd på konsert, så jeg må si jeg gleder meg stort! :)

Noen flere her som skal på konsert?

*Rettelse:

Det skal selvfølgelig stå 30.04.11 i trådbeskrivelsen

Endret av CastorFiber
Rettet topic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom igjennom tre ganger:

1. Skulle kjøpe billetter til 1200 spenn. Ble kasta ut.

2. Skulle kjøpe billetter til 800 spenn. Ble kasta ut.

3. Etter halvannen time med banning, telefonen i ene hånda og den andre hånda på tastaturet, kommer jeg inn og må kjøpe billetter til 650 spenn.

10 min etterpå annonseres ekstrakonserten.

SAS klarer å selge billetter til trippelt så mange mennesker hver dag - men Billettservice sine nettsider konker med en gang noe større en Ole Ivars skal spille i Norge. Det holder ikke mål - helt forferdelig.

Noen som vet om noe alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, godt å se at flere også har vunnet i lotto. Utifra en tråd på vgd, så sitter det noen frustrerte folk rundt omkring som ikke kom igjennom nåløyet...Sist jeg sjekket, så var hele billettservice ned.

Hva mener du? Lotto? Vi er en gjeng på 8 som var enige om at den som kom gjennom skulle skaffe billetter. Heldigvis var vi 2 som kom gjennom, da maksgrensa var 6... Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din(e) billett(er)

Kategori- Nivå Seksjon Rad Plass(er) Merk

Gulv - Prisnivå 1 GULV SECTION 4 16 14 • D2• 4 / GULV

Gulv - Prisnivå 1 GULV SECTION 4 16 15 • D2• 4 / GULV

;) på søndag da..

I BOKS 4

telenorarena.png

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utrolig heldig og kom rett inn på kjøpssidene til ekstrakonserten, så nå blir det konsert i april. Fant også noen billetter til 4000 kr stk på en litt avsidesliggende nettside, men syns det var "litt" stiv pris.

Endret av PULSE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Lotto? Vi er en gjeng på 8 som var enige om at den som kom gjennom skulle skaffe billetter. Heldigvis var vi 2 som kom gjennom, da maksgrensa var 6... Puh!

Med lotto mener jeg at det er et under om man klarer å skaffe seg billett til store arrangementer igjennom billettservice, da det ofte bryter sammen :P Men når man er 8 stk. som prøver, så styrker det sjansene ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.