Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Billigste JTM45 Kit?


Anbefalte innlegg

Utifra forklaringen i manualen synes jeg det ser ganske enkelt ut. Men jepp, tror det blir bra med Crunch i ampen når jeg først får den "up and running" :D

Jeg skal montere master volum på den også, sånn at jeg ikke blåser ut vinduene når jeg cranker den skikkelig :P

Du blåser kanskje ikke vinduer, men den gjør seg gjedende, ja! cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det ble en Ceriatone Lead 50 1987 Plexi "JMP" istedet

Monterte også Mastervolum (PPMVI) Men det manglet 2 5-watts motstander når jeg var ferdig med nesten alt... De to motstandene som skal være på powertubsa. Når de kommer, er ampen grei ! Skal poste noe bilder når jeg begynner å biase ampen osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs. Har du ingen erfaring med lodding o.l er ikke ceriatone ett godt valg iallefall, da det ikke er med noe annen guide enn dette bildet:

http://ceriatone.com/images/mods/Plexi50LeadPPIMVFrontCeriat.jpg

Ceriatone er veldig billig da... en JTM kit Ferdig levert inkl. moms blir ca. 6k... også må du ha ca. 1000 i rør i tillegg.

Metroamp har en step-by-step guide derimot... Men er litt dyrere, nærmere 10.000

Om du ikke har noe erfaring ville jeg kanskje prøvd meg på en pedal før jeg hadde gått på noe så stort (og dyrt) som en Amp.

Litt mer som kan gå feil, og høyspenningen inni ampen kan drepe (når du har slått ampen på for første gang og skal biase rørene)

Men du trenger absolutt ikke å vite MYE om lodding, så lenge du kan basics, og følger guidene SLAVISK, og spør om du får problemer, så skal det nok gå fint.

Om du skal begynne å bygge, og lurer på noe, så kan du få kontaktinfo, om du trenger instant hjelp liksom :P (bare send en PM)

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.