Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Et par nye låter av meg!


ErlendB

Anbefalte innlegg

Sitter her med mobilt bredbånd, og håper at jeg får lastet opp begge sangene..

Worst Case Scenario er den første låta jeg begynte på. Alle gitarspor er spilt inn med ESP-en.

Going Incognito er jeg veldig fornøyd med. Introriffet ble til av en sykkeltur, der jeg klaska hendene i låret i den rytmen som riffet er.

Spørsmål, kommentarer og kritikk tas imot med glede!

(legger til Incognito i egen post grunnet restriksjoner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker når jeg hører melodilinja på leadgitaren første gang den kommer inn på "Worst Case Scenario" er War med Joe Satriani.. :blink:

Og låta blir kanskje litt gjentagende.. Hadde gjort seg med noen flere parti og litt mer varisjon.

Men partiet fra 1:10 til 1:32 var rett og slett nydelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker når jeg hører melodilinja på leadgitaren første gang den kommer inn på "Worst Case Scenario" er War med Joe Satriani.. :blink:

Og låta blir kanskje litt gjentagende.. Hadde gjort seg med noen flere parti og litt mer varisjon.

Men partiet fra 1:10 til 1:32 var rett og slett nydelig! :)

Takk for fin og konstruktiv kommentar! Har du lyst til å sjekke den andre og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med motsatt inntrykk... Jeg husker ikke melodilinjen etter at sangen er ferdig. For min del er det for mye som skjer som jeg ikke direkte klarer å knytte sammen. Det har delvis med min erfaring som lytter å gjøre - jeg foretrekker temabruk og repetisjoner med små variasjoner. En mer "progressiv lytter" vil kanskje synes det blir for kjedelig, så her må du finne det som er rett for deg. :)

Bra spilt, ingenting jeg merker meg som må lukes bort - tenker da på intonasjon på bends, timing og dynamikk. La ikke spesielt merke til stor bruk av dynamikk heller, men igjen, det er ikke ikke sikkert du ville det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.