Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor får man kjøpt Waterslide Decal papir over disk i Oslo/Bærum?


Anbefalte innlegg

Jeg har laget meg en Fuzz Factory klone og skal pynte den litt.

Dum som jeg er, kjøpte jeg bare 1stk papir når jeg bestille deler.

Utskriften fløyt ut og fikk med seg et kattehår i tillegg :(

Er det noen som vet hvor man får kjøpt Waterslide Decal papir for blekkskriver i Oslo/Bærum?

Jeg har vært på Clas Ohlson og Panduro Hobby, uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar :)

Får sjekke RC-butikken i morgen.

Hank.

Av en eller annen grunn ble utskriften på arket jeg kjøpte fra musikding helt merkelig.

Fargene fløyt ut, hvis du skjønner hva jeg mener. Kanskje de sendte meg papir ment for laser istedet for blekkskriver.

Det er ikke noe galt med printeren(Canon Pixma IP 4000), jeg gjorde en prøveutskrift på fotopapir først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

liten oppdatering..

Jeg har vært innom utallige hobby og papirbutikker, det finnes tydeligvis ikke noen som selger "waterslide decal paper" i Norge.

Endte opp med å bestille fra musikding igjen.

Closetmonkey, jeg er ikke helt med på forslaget ditt, mener du at jeg skal skrive ut på en transparent? blir vanskelig å feste det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar :)

Får sjekke RC-butikken i morgen.

Hank.

Av en eller annen grunn ble utskriften på arket jeg kjøpte fra musikding helt merkelig.

Fargene fløyt ut, hvis du skjønner hva jeg mener. Kanskje de sendte meg papir ment for laser istedet for blekkskriver.

Det er ikke noe galt med printeren(Canon Pixma IP 4000), jeg gjorde en prøveutskrift på fotopapir først.

Mitt inntrykk av Canon printere er at de liker veldig godt canon sitt papir. Og velger man noe annet så får man ikke alltid tilfredsstillende resultater. F.eks så er HP sitt papir ubrukelig på min canon. En ting som funker for meg er å bruke innstilling for vanlig papir. For da bruker den mindre blekk og det er mindre sjangse for at den blir flytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.