Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker band


allyouneedisblues

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nylig flyttet til Tromsø og har lyst til å finne noen å spille med. Det jeg spiller i hjemme hybelen er hovedsakelig basert på sjangrene rundt rock, men jeg både hører på og spiller mye rart utenom det. Jeg har per dags dato desverre ingen verdens ting liggende ute på youtube, myspace o.l., men jeg jobber med saken innimellom studiene. Jeg går forresten romfysikk ved NT-fak på UiT for tiden.

Hvis det er noen som trenger seks ekstra strenger i bandet, eller vet om noen som kanskje trenger det, så er det kjempeflott om dere tar kontakt :)

Dere trenger ikke å være superproffe musikere, for det er jeg ikke selv. Evt. hvis noen har tips om andre fora med en større andel musikere i Tromsø, så er det også kjempeflott :)

Mvh. Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, ja! :)

Da er jeg ikke alene, hehe.

Jeg spiller egentlig mye rart, men noen av de gitaristene og bandene som har påvirket meg mest er Yngwie Malmsteen, Gary Moore, Rory Gallagher, Slash/Guns N' Roses, AC/DC, Ozzy Osbourne og en del annet. Hadde jeg hatt tremolo på gitaren så hadde jeg vært påvirket av Joe Satriani og Steve Vai tillegg :grin:

De backing tracksene som trafikkerer høytalerne mine mest nå for tiden er Red House (Jimi Hendrix), Far Beyond The Sun og Blue (Yngwie Malmsteen), litt Iron Maiden og slikt. Men som vanlig så glemmer jeg mange av artistene jeg kunne nevnt, så det funker kanskje bedre om du kan liste opp noen av artistene du liker? B)

Har du spilt lenge? Har du noe på Youtube? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft. Det tekniske nivået ditt er nok litt over mitt, etter å ha sett de videoene.

Jeg har et par problemer med begge gitarene mine (den ene mangler jack og den andre har et bånd som er for høyt) som jeg skal få fikset i morgen, så kanskje jeg får lagt ut et opptak i løpet av morgendagen eller dagen etter der.

Er du forresten medlem av Studentsamfunnet? Hørte de har en musikkdivisjon der hvor man kanskje kan finne flere folk å spille med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.