Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp med forsterker


Onizuka

Anbefalte innlegg

For guds skyld ikke kjøp Cube i det heletatt..Hadde det ikke vært for effektene så hadde ikke ampen vært noen ting...kjøp heller en Tech21..

En mye bedre amp og du får for det du betaler for..Jeg tror faktisk det var en trøndersk kjent gitarist som brukte en slik Tech21 i studio..Den er ikke særlig stor men den har KNALL lyd...Prøv en på din nærmeste musikksjappe..Tre45 har en del av dem hvis du bor i nærheten av trondheim...Lykke til..

PS:Ikke kjøp Roland (micro)Cube 15/30/60...Bare tull..Kjøp heller noe bedre.' date=',som også ligger rundt samma pris...[/quote']

Cube er meget praktiske og anvendelige forsterkere.

Små, og låter kanon om du vet å skru litt. Bruker du PA på småjobber, så egner den seg meget bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt skeptisk til ebay selv. JEG HAR SETT MYE LURERI DER!

Men de aller fleste antar jeg er redelige personer/firmaer, som selger for fortjeneste eller for å bli kvitt ting.

Det som holder meg mest igjen er jo det at hvis det skulle skje noe, så er du liksom fortapt, og det er vansklig for oss her i kalde nord å betale på en trygg måte.

MEN, ikke vær for sikker her i norge heller.

Vi ble akkurat lurt trill rundt av en fyr som vi skulle kjøpe 10 mikrofonstativer. forskuddsbetaling(dumt nok i seg selv når det fint kunne sendes i postoppkrav for litt penger eller med et bud), og han ringte aldri tilbake. Vi ringte han flere ganger daglig i over 2 uker, på to mobilnummere, og privat/firmanummer som vi fant på gulesider. Mobiltelefonnummerene var slått av, og privatnummeret var ute av drift. (her lukter det svidd) Mest sannsynlig oppga han feil navn. (Kan ha skjedd noe med han, men det virker lite sannsynlig)

(Din dritt med de 3000kr våres, du lurte oss, men BELIVE, det venter en anmeldelse/og eller/torpedo på deg. ++)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig' date=' kjøp noe skikkelig brukt:

Jeg anbefaler:

1967 Plexi Super Bass 100 med Soldano GTO Supercharger

(FYYY FAAEEN DETTE ER GODLYD, bortsett fra den jævla støyende pipelyden, som jeg må se å få fjernet...)

BTW: Skjekk ut mine annonser på musikkweb. Du kan godt få alt jeg selger der i et 4u rack for 4500,- (Mesa Studio Preamp, Marshall 8008)[/quote']'

Pipelyden..er det uling du tenker på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg gått og prøvd alle forsterkerne jeg kunne.. og hvis den/de du liker er for dyr, leter du etter brukt.

Det som funker for andre funker ikke alltid for deg, så å kjøpe en amp fordi noen på et forum sa den var dritbra er litt risikabelt egentlig. Med mindre du får en skikkelig bra pris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg gått og prøvd alle forsterkerne jeg kunne.. og hvis den/de du liker er for dyr' date=' leter du etter brukt.

Det som funker for andre funker ikke alltid for deg, så å kjøpe en amp fordi noen på et forum sa den var dritbra er litt risikabelt egentlig. Med mindre du får en skikkelig bra pris. :)[/quote']

Jepp, enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.