Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

POD x3 til innspilling av gitar og vokal


Teigen

Anbefalte innlegg

Ok:) Prisen på rundt 4 lapper virker ganske ok ja, med tanke på at den støtter både gitar, bass og vokal:)

Finner kanskje Setup-tips på nettet også kanskje? ellers får man bare ekperimentere litt;)

bør kanskje kjøpe en ekstern harddisk med god kapasitet også`? tar vel en del plass sånne innspillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker POD X3 selv...

Prisen er fin, eneste som er litt balle er at det kreves en del tweaking for å få detta til å høres bra ut.

Simuleringene kunne vært bedre, og standardinstillinger er ikke anbefalt.

Hvis man tar seg litt tid med GearBox, og kanskje leter etter noen lyder som man kan laste ned kan du få noen rimelig feite toner ut av den!

Til mikrofonbruk er den kanskje ikke det beste, mest effekter. Men veldig mye bedre en "Plugge en mokrofon i laptoppen" løsninger. Man trenger ikke noe lydkort, siden X3 er et lydkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips: Anbefaler deg å skaffe deg de "kstrapakkene" ettersom de absolutt er verdt deet.

Jeg var misfornøyd med min POD XT helt til jeg fikk meg Metal Shop bundle. Bare Uber-simmuleringen er verdt de pengene jeg betalte.. :)

Tror ikke det finnes extra's til X3 enda...

Pakkene som selges som extras til XT og V2.0 er standard i X3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.