Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Favorittstrenger?


StratRocker

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest KAARVAAG

Bruker Ernie Ball Regular slinky .10-.46 Veldig bra lyd,og går an å bende til himmelen,men å prøve slide på de var helt jævlig synes jeg.. Derfor er nok fortsatt favoritten Elixir 10-46 (på både kasse og eletrisk!) Ellers så Digger jeg også D'Addario på kassen. Husker jeg riktig var det ganske fet lyd på eletrisk også :)

Har lyst til å prøve 09-46,men da må jeg vel endre på setup :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Rotosound 10-46 strenger. Jeg synes disse låter best, holder seg ikke mer en 2 - kanskje 3 uker - (men det gjør ingen andre enn Eleksir og de er jo umulig å spille på), strengene har god komfort og man får med en ekstra e-streng i pakken!

Med mindre du driter i god lyd eller er glad i å handle strenger ofte, prøv DR! De ryker ikke med det første og låter dessuten utrolig bra! De holdt en hel uke før de røk, enda hvor brutalt jeg spilte. Det skal jeg si var brutalt. De tåler alle sånne Eddie V H-ting, og alikevel holder de 2, 3 og 4 uker før en av strengene ryker, og om du har mange pakker, kan du bare plukke en og en streng etter hvert som de ryker og sette den på. De er ganske dyre i Norge, men ikke i Sverige. VERD Å PRØVE UT!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du synes det er enormt bra at strenger holder en hel uke før de ryker så tror jeg kanskje jeg ville vurdert å gjøre noe med spillestilen min.

Jeg skifter som regel strenger ca en gang i måneden, men har til tider hatt på strengene i flere måneder av gangen, og de har sjelden røket av den grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer så fant kassegitaren min ut at det å ryke strenger var en fin hobby, og jeg røk to lyse e-strenger på en halv uke, men det har aldri skjedd siden, og utenom det så tror jeg ikke at jeg heller kan huske sist jeg røk en streng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.