Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mark V, Erfaringer?


Hallstein

Anbefalte innlegg

Hei alle samma !

Jeg vurderer å bytte ut ENGL Blackmore stacket mitt (Engl Blackmore, Marshall 4x12AX og 16ohm Hotplate)

pga. det rett og slett tar opp for mye plass, som jeg kunne tenkt meg å brukt på andre ting, og fordi det spiller litt for høyt :P

Med tanke på at jeg har såpass variert musikksmak som jeg har, trenger jeg en amp som kan spille både pene cleans med straten min, og få skikkelig chugchug metall utav mayonesen min når jeg får den :P

Jeg vet ikke helt hva prisen på en Mark V er i norge, iallefall ikke hva en combo koster, men jeg har prøvd headen på ett mesa 2x12 på 4sound i trondheim for en stund siden, og jeg likte variasjonen i lyd man kunne få... Alt fra pene tweed-cleans via rå gammeldags crunch, og opp til ekstrem metall. Også er det selfølgelig ett STORT pluss at jeg kan slå den over på 10W, og at jeg kan ha den i både 90W og 45W modus for øvinger o.l.

Hva er prisen på en slik (combo helst) i Norge, både brukt og ny?

Hvis ett Thomann 2x12 + head lønner seg, går jeg for det selfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kunne være interesant så har jeg en Blackstar Series One 2x12 kombo til salgs til sykt lav pris (se annonse) - mer allsidig amp skal du lete lenge etter!!! Kan skrus trinnløst ned til 4,5w også. Bl.a nygitaristen til Ozzy bruker nå Blackstar. Tenkte bare jeg skulle nevne det i tilfelle du har sjansen til å prøve en og liker det - tror jeg slår de fleste på pris på denne :)

ps - Series One låter MYE tøffere en HT5'en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.