Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Slash signatur Les Paul på finn.no


scarcarous

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det e no vel bare en standard der han snor seg litt med å bruke slash som en tiltrekningsfaktor..

Står jo ingating om at det e en slash signatur!

Når han skriv ka slash meine e det vel bare relatert tel det faktum at slash Å spelle på en Les Paul.

Sneaky sneaky <_<

Åsså halsbrudd i tillegg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne fortsatt vært bilder av en Gibson Strat

Jaja, greit, jeg skrev feil fordi jeg liker strats. Ingen vits i å melke det så det bare blir lame.

Det e no vel bare en standard der han snor seg litt med å bruke slash som en tiltrekningsfaktor..

Står jo ingating om at det e en slash signatur!

Når han skriv ka slash meine e det vel bare relatert tel det faktum at slash Å spelle på en Les Paul.

Sneaky sneaky <_<

Åsså halsbrudd i tillegg!!

Det jeg tenker på er at han sier det står dette om modellen på wikipedia, og at han da antyder at det er en Slash sig. Jeg trodde selvfølgelig at det var en standard strat fra begynnelsen, men siden jeg ikke er en ekspert på Gibson spurte jeg her. Jeg kunne nemlig bare huske to Slash modeller som lignet, men alle hadde noe som skilte dem fra denne.

Synes bare det er et litt råttent triks for å få den opp i pris. Med tanke på at den har halsbrudd (jaja, halsbrudd skal være sterkere hvis det er gjort ordentlig) og dette gjør da at gitaren går betraktelig ned i verdi. Så synes egentlig selger virker litt sneaky, men det er da bare min mening.

Men egne meninger kan være farlige på internett ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomme dere er :D

Enig Konnis, på en måte det jeg har prøvd å få frem også da :)

Draugen: Internett er trygt, men å utrykke egne meninger på internett er ofte farlig hvis man ikke venter en masse reaksjon ;)

Og du skrev det foresten bra, klapp på skulderen.

Men vi kan like godt la denne tråden dø, ingen fikk noe ut av det ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.