Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vil bli med på a-ha konserten i morgen den lørdag, 21.08.10 på ullevål ? Har 1 stk bilett til overs.


spetwols

Anbefalte innlegg

yo

Nå er det litt krise her! Konserten er altså i morgen. Først skulle jeg egentlig ha med en kamerat, men det ble ikke noe av. Så spurte jeg på west of the moon forumet, og avtalte med en fan fra usa. Hun skulle egentlig bli med, men hun fikk tydeligvis ikke lov av forledrene sine pågrunn av kostnadene til turen.

Så nå sitter jeg her med en bilett ekstra og konserten er i morgen. Hadde vært synd som faen vist den ligger her på dagen.

Kan noen være så snill å ta i mot biletten og bli med meg på konserten i morgen ? :=) Bare send meg en pm. Biletten får du gratis så klart.

btw ligger på finn å : http://www.finn.no/f...nnkode=23911034 Men ingen som har kontkatet meg enda. For meg betyr det egentlig ikke om jeg at jeg skal ha noe for biletten. Vil bare ha med meg en, gi den bort. Så send meg en pm så er biletten din gratis.

Vær så snill! Begynner å haste nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjelder tilbudet fortsatt?

når var konserten?

Jepp! Vil du være så snill og bli med ? Begynner og bli krise nå. Har en bilett her til verdi av 630 kroner, og er forbanna synd om jeg ikke får brukt den. Konserten er på Lørdag. Imorgen altså. Sender deg en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.