Web Analytics
Gå til innhold
Yngtchie Blacksteen

Åh dæven... :o

Anbefalte innlegg

Det der får meg seriøst til å ville slutte å spille.. Herregud..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh føler jeg må kjøpe Suhr guitar å høres "likens" ut. kunne vært samme gitaristen i mine ører. (ikke pga Suhr gitaren ;) )

E ikke for å være ekkel,men de høres veldi lik ut. Er vel den siste gitaristen som har "litt" egen stil.... men skal vel ikke mer til dagens nivå. :P hehe.

(MÅTTE fyre litt. ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh føler jeg må kjøpe Suhr guitar å høres "likens" ut. kunne vært samme gitaristen i mine ører. (ikke pga Suhr gitaren ;) )

E ikke for å være ekkel,men de høres veldi lik ut. Er vel den siste gitaristen som har "litt" egen stil.... men skal vel ikke mer til dagens nivå. :P hehe.

(MÅTTE fyre litt. ;) )

Enig. Imponerende til å begynne med, men blir fort litt kjedelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er heismusikkfusion så det holder, men jeg synes ikke det gjør noe, det er jo bare en uformell jam, med heftig gitaronani. Tøft nok det! :)

Endret av Amund Blix Aaeng

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digger slik gitarspilling. Skulle ønske jeg kunne spille slik selv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der får meg seriøst til å ville slutte å spille.. Herregud..

nøyaktig motsatt med meg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(MÅTTE fyre litt. ;) )

Jeg synes ikke de høres like ut??

Forskjellig anslag, forskjellig vibrato..

De spiller jo noen av de samme notene, men det er jo samme låt i samme toneart i samme sjanger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(MÅTTE fyre litt. ;) )

Tja, jeg synes alle høres ut som seg selv. Tom med sine jazztendenser, Andy som jo er en blanding av metal og country, Martin med en heftig dose tidlig Petrucci i mye av sitt spill, og så klart Rick, som jo er et kapittel for seg selv.

Det er så kult å se fire gitarister som virkelig elsker det de driver med, og som spiller så enormt bra. Klart det kommer kritikk, kan jo ikke være for positive. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig er de veldig gode til å spille gitar, bedre enn jeg noen gang kommer til å bli, men jeg syntes ikke musikken de spilte var særlig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var artig å høre på, de forskjellige influensene er tydelige, tenkte umiddelbart JP når jeg hørte han Martin-karen.

Lyst på Suhr ja, you bet. Kunne tenkte meg en fet Modern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.