Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Åh dæven... :o


Anbefalte innlegg

Åh føler jeg må kjøpe Suhr guitar å høres "likens" ut. kunne vært samme gitaristen i mine ører. (ikke pga Suhr gitaren ;) )

E ikke for å være ekkel,men de høres veldi lik ut. Er vel den siste gitaristen som har "litt" egen stil.... men skal vel ikke mer til dagens nivå. :P hehe.

(MÅTTE fyre litt. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh føler jeg må kjøpe Suhr guitar å høres "likens" ut. kunne vært samme gitaristen i mine ører. (ikke pga Suhr gitaren ;) )

E ikke for å være ekkel,men de høres veldi lik ut. Er vel den siste gitaristen som har "litt" egen stil.... men skal vel ikke mer til dagens nivå. :P hehe.

(MÅTTE fyre litt. ;) )

Enig. Imponerende til å begynne med, men blir fort litt kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh føler jeg må kjøpe Suhr guitar å høres "likens" ut. kunne vært samme gitaristen i mine ører. (ikke pga Suhr gitaren ;) )

E ikke for å være ekkel,men de høres veldi lik ut. Er vel den siste gitaristen som har "litt" egen stil.... men skal vel ikke mer til dagens nivå. :P hehe.

(MÅTTE fyre litt. ;) )

Jeg synes ikke de høres like ut??

Forskjellig anslag, forskjellig vibrato..

De spiller jo noen av de samme notene, men det er jo samme låt i samme toneart i samme sjanger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh føler jeg må kjøpe Suhr guitar å høres "likens" ut. kunne vært samme gitaristen i mine ører. (ikke pga Suhr gitaren ;) )

E ikke for å være ekkel,men de høres veldi lik ut. Er vel den siste gitaristen som har "litt" egen stil.... men skal vel ikke mer til dagens nivå. :P hehe.

(MÅTTE fyre litt. ;) )

Tja, jeg synes alle høres ut som seg selv. Tom med sine jazztendenser, Andy som jo er en blanding av metal og country, Martin med en heftig dose tidlig Petrucci i mye av sitt spill, og så klart Rick, som jo er et kapittel for seg selv.

Det er så kult å se fire gitarister som virkelig elsker det de driver med, og som spiller så enormt bra. Klart det kommer kritikk, kan jo ikke være for positive. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.