Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez rg 560


Thorris

Anbefalte innlegg

Råkul 80-talls metal/shred gitar! Om FR og halsen er i god stand er dette kongegitarer - bortsett fra (som nevnt allerede) pickupene.

Tror ikke jeg skal bruke den til shredding, men halsen og fretsa(jumbo) ser nesten ubrukt ut.. skal bruke den på slutten av hver spillejobb da alle er heelt drita og vi drar i gang med Smke on the water for morro skyld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne at Paul Gilbert synes de originale singlecoilene låter bra nok til å bruke på sine spesialmodeller. Kommer nok an på bruksområdet. :)

Som ke2 allerede har sagt er det ikke store forskjeller mellom modellene i RG5XX-serien.

Smilefjes! :)

Nå skal vel jeg bruke gitaren mest til classic-rock, van-halen aktige greier, og i samme gate som det jeg nettop skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at INF- pickupene er dårlige. Langt derifra, men hvis man ikke liker denlitt komprimerte lyden, kan mn jo skifte. Ta i såfall vare på originalene, slik at de kan settes inn igjen siden. SD hotrails er jo et alternativ som låter konge. Jeg har en gitar som er "fullrigget" med SD rails, og den er jeg veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankenstein!? <3 hvoooor?!

Oioi, har du ikke fått med deg den? :)

Her i normal utgave http://www.vanhalenstore.com/page/VH/PROD/GG/EVHFH

Skal du virkelig slå på stortromma finnes den i relic-versjon:

http://cgi.ebay.com/Edward-Van-Halen-EVH-Frankenstein-Relic-Pickup-/400120557679?pt=Guitar_Accessories

Lages av Seymour Duncan, og skal visst være killer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, har du ikke fått med deg den? :)

Her i normal utgave http://www.vanhalenstore.com/page/VH/PROD/GG/EVHFH

Skal du virkelig slå på stortromma finnes den i relic-versjon:

http://cgi.ebay.com/Edward-Van-Halen-EVH-Frankenstein-Relic-Pickup-/400120557679?pt=Guitar_Accessories

Lages av Seymour Duncan, og skal visst være killer.

skal teste litt rundt med orginalen, hvis ikke den gjør jobben jeg vil den skal, så blir det frankenstein :=)

Endret av Thorris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal teste litt rundt med orginalen, hvis ikke den gjør jobben jeg vil den skal, så blir det frankenstein :=)

Jeg har en Suhr SSH+ i min, det låter flott og fint. Den ble liiiiittegranne for snill for Metallica-tribute. (Den andre gitaren er en ESP med EMG)

Jeg kan også anbefale Rio Grande BBQ, hadde en sånn i en RG 507 før i tiden.

Hvis du ser for deg en PAF som.. tja, si Brad Pitt i Fight Club, er BBQ Russell Crowe i Gladiator :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Suhr SSH+ i min, det låter flott og fint. Den ble liiiiittegranne for snill for Metallica-tribute. (Den andre gitaren er en ESP med EMG)

Jeg kan også anbefale Rio Grande BBQ, hadde en sånn i en RG 507 før i tiden.

Hvis du ser for deg en PAF som.. tja, si Brad Pitt i Fight Club, er BBQ Russell Crowe i Gladiator :D

ser ikke så mye på film desverre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du bor jo på Nesodden, kan du ikke heller bare ta deg en tur til Langhus og prøve? :D

Jeg holder kaffe, garasje, Mesa, 4x12, og masete nesten-tre-åring fram til onsdag. Da kommer fruen hjem igjen.

...Når jeg tenker meg om, er min BBQ gåen, men jeg har et par andre pickuper liggende og slenge. I alle fall en DiMarzio FRED (som er en PAF med mer output og mellomtone, og en Steve`s special, samt nevnte Suhr.)

Hvis du vil, er du hjertelig velkommen, send meg et pip på kevenmo@hotmail.com

Endret av ke2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du bor jo på Nesodden, kan du ikke heller bare ta deg en tur til Langhus og prøve? :D

Jeg holder kaffe, garasje, Mesa, 4x12, og masete nesten-tre-åring fram til onsdag. Da kommer fruen hjem igjen.

...Når jeg tenker meg om, er min BBQ gåen, men jeg har et par andre pickuper liggende og slenge. I alle fall en DiMarzio FRED (som er en PAF med mer output og mellomtone, og en Steve`s special, samt nevnte Suhr.)

Hvis du vil, er du hjertelig velkommen, send meg et pip på kevenmo@hotmail.com

E-mail sendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.