Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din mest vellykkede modifisering?


Anbefalte innlegg

Noen som har testa ut Tonepros til LP'er? (bro og tailpiece) Er dette en stor forbedring? På hvilken måte?

Skal kjøpe et RS kit og tonepros til R6'en når jeg får råd tenkte jeg

Har TonePros studs på Specialen. Ikke voldsom forskjell, men det ble da ikke verre heller. Kan være jeg prøver på R8 etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testa ut Tonepros til LP'er? (bro og tailpiece) Er dette en stor forbedring? På hvilken måte?

Skal kjøpe et RS kit og tonepros til R6'en når jeg får råd tenkte jeg

Tailpiecen skal vist gjøre en viss forskjell, uten at jeg helt klarer å forstå hvorfor.

Den delen på LP som jeg mener trenger utskifting mest er stemmeskruene. Tonepros har ca en halv cm høyere påler, og dermed er det MYE enklere å få nok vindinger på E-strengen, i hvertfall om man spiller med kurrante strenger..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tailpiecen skal vist gjøre en viss forskjell, uten at jeg helt klarer å forstå hvorfor.

Den delen på LP som jeg mener trenger utskifting mest er stemmeskruene. Tonepros har ca en halv cm høyere påler, og dermed er det MYE enklere å få nok vindinger på E-strengen, i hvertfall om man spiller med kurrante strenger..... :P

Er det ikke slik at man helst ikke skal ha for mange vindinger på pålen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja min beste modifiering er nok Cobra stratocastern

Fikk hjem en gammel Hondo som var bäsjbrun med glitter og så helt forjevlig ut he he he

og han som eier den sa att jeg fikk frie hender til og gjöre vad jeg ville med den og gjöre noe kul

med den ==) så det ble total makower kan man si jeg lakket om kroppen og hodet i blå metallic

og vite racerstripes over kroppen for og herme shellby cobra bilen litt . Siden saget jeg itu 2 st plektrumbrett for og skape en Burns stil

på gitaren, nye kromade knopper til volym og tone,og cobraemblem. Han fikk behålle den gammle elektronikken.

Före makeowern

20090927249.jpg

Her har jeg begynt med plektrumbrettet

20090926247.jpg

Og her er det ferdiga resultatet

20091010269.jpg

20091010270.jpg

20091010271.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.