Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

JOB FOR A COWBOY (US) + ANNOTATIONS OF AN AUTOPSY (UK) + TRIGGER THE BLOODSHED (UK) den 23. november på John Dee.


død

Anbefalte innlegg

Prøvde meg på Garage da Manhattan Skyline og Haust og sånn spilte på musikkens dag.. Det gikk ikke så bra! :lol:

Selv om Julie (en venninne av meg) kom inn, fordi han jævelen Pushkin (som du jo kjenner :P ) klarte å snike henne inn. Faens aldersgrense. Får se om ikke jeg kan pynte litt på bankkortet, da.. Forandre en 3 til en 0, f.eks.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på Garage da Manhattan Skyline og Haust og sånn spilte på musikkens dag.. Det gikk ikke så bra! :lol:

Selv om Julie (en venninne av meg) kom inn, fordi han jævelen Pushkin (som du jo kjenner :P ) klarte å snike henne inn. Faens aldersgrense. Får se om ikke jeg kan pynte litt på bankkortet, da.. Forandre en 3 til en 0, f.eks.. :P

Haha, husker godt at Julie hang med oss, men hun var ikke med på Garage, bare Møllers. Pushkin er en sly jævel når han drikker :lol: Kongelig trommis også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg ber til høyere makter om at vi ikke spiller på Deathmatch den kvelden :lol: Har bedt vokalisten nevne det for arrangøren, som er en kompis av ham. Hadde sugd å gå glipp av den konserten, samtidig som man blir nødt til å konkurrere med den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen før bursdagen min jo. Har ikke noe forhold til bandene, men død skrøt jo fælt av Annotations da vi hølja øl på onsdag! En gyllen mulighet til å herje med død og Jeggs igjen, og samtidig feire bursdag? :D

Jeg gjorde vel det :lol:

Jeg er helt med jeg, så lenge jeg ikke må spille gig sjæl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt lyst å gå på denne. Spessielt hvis Whitechapel også er med! Men litt skit at det er midt i uka. Må liksom jobbe inn et par dager da :P

EDIT:

Ser på JFAC sin nettside at det står "JOB FOR A COWBOY and WHITECHAPEL are to tour together in November 2010 for one of the most furious and brutal tours to hit Europe in a long time. "

Skjønner ikke helt hvorfor ikke de står på John Dee sine sider :S

EDIT 2:

Etter mer lesing:

"23/11/10 - t.b.a. * No WHITECHAPEL"

FUUCK!

Endret av Tyrant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.