Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist (evt. bassist/trommis) søker band i BERGEN


lillecz

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 22 år, som har spilt gitar i et jenteband i oslo i 3 år. Jeg leter nå etter et nytt band å spille i, eller folk som vil starte et band. Jeg spiller først og fremst gitar, men har også lyst å spille bass, eller evt. trommer. Kan det grunnleggende på begge sistnevnte instrumenter. Jeg liker band som QOTSA, Nirvana, Ghinzu, Cake, Florence + the machine... Jeg spiller på et medium (?) nivå, med ønske om å utvikle meg. Leter etter et band med litt fremgang, dvs som får lagd noen låter, og kanskje får spilt litt live etterhvert. Altså halvseriøst, men ikke for seriøst heller. Spiller ingen rolle om jeg spiller med gutter eller jenter. Alder bør være sånn ca samme som meg, med et godt slingringsmonn. Ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 22 år, som har spilt gitar i et jenteband i oslo i 3 år. Jeg leter nå etter et nytt band å spille i, eller folk som vil starte et band. Jeg spiller først og fremst gitar, men har også lyst å spille bass, eller evt. trommer. Kan det grunnleggende på begge sistnevnte instrumenter. Jeg liker band som QOTSA, Nirvana, Ghinzu, Cake, Florence + the machine... Jeg spiller på et medium (?) nivå, med ønske om å utvikle meg. Leter etter et band med litt fremgang, dvs som får lagd noen låter, og kanskje får spilt litt live etterhvert. Altså halvseriøst, men ikke for seriøst heller. Spiller ingen rolle om jeg spiller med gutter eller jenter. Alder bør være sånn ca samme som meg, med et godt slingringsmonn. Ta kontakt!

Hei. Vi mangler trommis i bandet for tiden og hvis du vil kan du godt komme å spille med oss. Vi spiller rock n roll ala Oasis, The Hives osv... Vi er 20 år og har ambisjoner og egne låter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde for så vidt også trengt en lead-gitarist. Vi består av bass og vokal/gitar, så vi kommer fortsatt til å trenge trommer for å blir "komplett". Bør sikkert også slenge med at vi er gutter . Så den velger du.

Endret av Torgeir90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde for så vidt også trengt en lead-gitarist. Vi består av bass og vokal/gitar, så vi kommer fortsatt til å trenge trommer for å blir "komplett". Bør sikkert også slenge med at vi er gutter . Så den velger du.

Høres kult ut. Har dere noe øvingssted? Vi kan jo prøvespille sammen og se om det funker? Jeg har egen el-gitar, men ikke trommer (bare stikkene). mail: moi_christel2000@yahoo.fr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei, vi trenger en trommis!

Hadde satt pris på en email som vi kunne snakket over. Vi har bandlokale på Nesttun Kulturhus, jeg har et studio hjemme hvor vi kan spille inn og vi er medlem av BandOrg. Ta kontakt på emailen min du.

oyvi156@hotmail.com

Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.