Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Har lyst på sangpedagog og en som kan gi meg et kurs i Cubase! I BERGEN!


oyvi93

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har lenge hatt lyst å begynne på sangpedagog for å bli bedre å synge (eller synge i det hele tatt ). Problemet er da at jeg kjenner ingen. Jeg spurte gitarlæreren min om han kjente noen, men han har ikke funnet noen.

Så er det noen her som har hatt en sangpedagog i Bergen området? Helst rundt lagunen, men så lenge det ikke er altfor langt derfra går det fint. Og fortell om erfaringene.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har et hjemmestudio hjemme. Der fikk jeg også med Cubase LE 4 som jeg har fått mer eller mindre teken på, men er fortsatt ganske nybegynner med effekter, eq og andre redigeringsmåter. Så jeg hadde satt veldig pris på hvis det er en her i Bergen som ville tatt turen opp eller jeg til dem evt. og de kunne lære meg det som er å læres. En som har god peiling på programmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey,

hvis jeg ikke tar feil så er du han som spilte på vinterfestivalen og har spilt noen ganger i vårt tensing band på skjoldstock?

Lillebroren til Christian her!

Men kommer tilbake til deg ang. timer i cubase!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.