Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gode P90


Anbefalte innlegg

Driver å lager en gitar til svigers og har bestemt meg for P90 mikker. Det blir en solidbody, om det er viktig for bestemmelsen av mikker. Tar gjerne mot tips!!! Har ikke mye erfaring eller preferanser med P90.

(nei jeg orker ikke masse bilder denne gangen, det er nok av byggetråder og mine bygg skaper ikke engang bunnen av eliten innenfor DIY på forumet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindy Fralins ligger vel i 2500-3000kr klassen sånn prismessig? Blir kanskje litt mye ja... Men takk for tipset, Fralins hadde jeg ikke tenkt på. Får se hvor bra resten av gitaren blir

Du får paret hos Arne på Vintagegitar til 1890,-

Ellers har jo alle de store og mellomstore produsenter P90'er i ulike varianter. Til og med GFS! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Det var billig! Finnes det kanskje flere modeller fra Fralin da?

De Vintagegitar har på sida, er "vanlige" til nevnte pris, og hum-cancelling som er hundrelappen dyrere. Hvorvidt de har flere varianter, vet jeg ikke, men det går jo å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være en jævli rik svigers! Jeg har lyst til å lage en gitar til svigers, men da skal den være slik at når hun pluggern inn så får hun høyspenningen rett i kroppen;) Mohahahaha! Det hadde vært kult. :lol:

Ellers har jeg en Saymore phat 90 på en frankenstein Tele, og det er fete mikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.