Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergenesk band søker vokalist


oyvi93

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skriver på vegne av Project 42 som er et 1 år gammelt band. Etter sommeren forsvinner 2 medlemmer så vi søker nye.

Vi er medlem i BandOrg og har øvingslokale på Nesttun for øyeblikket.

Bandet består nå av en trommis på 22 år, gitarist (meg) på 17 år og en bassist på 16 år. Det vi søker er en vokalist. Det er også ønskelig at denne personen kan spille enkelt synth, men er ikke et krav. Kan også være vi trenger en ekstra gitar, men dette er noe vi får se an.

Sjangeren vår har vi ikke funnet ut helt enda, men jeg vil si vi ligger rundt rock. Vi har vært inne på prog. rock og psykadelisk rock, men vil ikke binde oss til noe.

Vi er interessert til å egenkomponere en del som foreløbig har gått veldig bra. Nå har vi rundt 6 sanger. Jeg har et veldig aktuelt hjemmestudio med en veldig god mikrofon og innspillingsprogram som gir muligheter til billig demoinnspilling til god kvalitet når vi ønsker å gi ut demo.

Vi er hovedsakelig ute etter en hyggelig vokalist med musikkerfaring som kan komme med gode innspill og bidra til god stemning :)

Håper å høre fra deg,

Med vennlig hilsen

Øyvind & resten av Project 42

P.S. skriv en mail til oyvi156@hotmail.com helst, eller skriv en kommentar her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

God dag.

Jeg kommer gjerne en tur opp til Nesttun en dag denne uken og tar en Jam for å sjekke hvordan ting fungerer.

Litt om meg: 24 år, sunget et par år, spilt gitar i litt færre en det :)

Kanskje en utstyrsliste kan hjelpe dere med å se hva jeg bruker, og legger ved en link til bandet som jeg holder på med nå.

Jeg kommer gjerne innom og synger litt, men hovepoenget deres er nok å ha en vocalist som kan vie all sin tid til dette bandet?

Jeg jobber på sjøen i 2uker på/av turnus og spiller mye konserter og øver mye med mitt andre band når jeg er hjemme.

Om det mot formodning fortsatt skulle være av interesse og ha meg opp for en test bare svar på tråden, så pigger jeg innom og spiller og tar en kopp kaffe om dere byr :)

Mvh

Lars

Link til band:

theredhairedtemperament.com

Pedalbrett:

Lyt pedalbrett

Line 6 Pod

Boss Chromatic Tuner

Boss Chorus

Hughes & Kettner Rothosphere mk2

Electro Harmonix phaser

Electro Harmonix Holy Grail

Electro Harmonix Tremolo

Fender Blender

Pro Co Rat

Ibanez Tubescreamer x2

Boss Metal Zone

Gitarer:

Fender American Stratocaster

Gretch Country Gentleman 6120JR

Ibanez Blazer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.