Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall, en trist historie...


Gnome

Anbefalte innlegg

Jeg må bare si at MArshall har gravd sin egen grav, dypere enn noen andre, noensinne, jeg mener, hvem klarer på noen måte å spy ut så mye dritt, på så kort tid, og i tillegg kreve så mye penger for det.

Ta JMP-1 for eksempel, den koster 11.000,- ny, og 3000,- brukt, og seller til gjengjeld værre enn saltvann i dødehavet. Grunnen til at den er så billig brukt, er at den er så sinnsykt dårlig.

Mode Four, eller Model 4 som jeg har hørt folk her kalle den, er en selvskreven tragedie. Vrengen er en helt grei Marshall vreng, men allt annet på den suger like hardt som en penispumpe. Og i tillegg skal de ha nesten 10.000 bare for kabinettet, det er sinnsykt. Det er vel nesten er JCM med 6 ganger flere, og 8 ganger mer ubrukelige watt.

Ellers har de klart å i det hele tatt lage noe fornuftig på rør/racksia, men kan ikke måle seg med forrige generasjon, iallefall ikke EL34-ampene

personlig har jeg en 8008, ja jeg skammer meg, den lyder ikke bra, men hva kan du vente av en transistoramp under 10000 av marshall???

Prsonlig holder jeg meg for øyeblikket til Mesa/Boogie og Digitech, samt. noen Boss-pedaler, som kunne ha vært bra, hadde det ikke vært for den harde, stikkende lyden fra Marshallen min.

Takk for oppmerksomheten, jeg har talt, amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo 15 ganger bedre lyd med en Vox-amp og en Boss DS-1 foran :)

Jeg mente ikke å slakte all Marshall, men de nyeste er de verste jeg har hørt på lenge. De siste årene har lyden til Marshall gått nedenom og under hjemmet sitt.

Så det så

Anbefaler Mesa/Boogie som er billigere og bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel,

det kommer vel helt ann på hvilken lyd man er ute etter, jeg liker faktisk lyden i vox'n bedre (clean lyden)

liker ikke effekter

...men lyden i den lille røveren (DSL201) er helt suveren !!

har ikke noe forhold til Mesa i det hele tatt, men hvis det er groms man er ute etter så bør åzzå Engl sjekkes ut !

har testet en Savage 120, og bedre metal lyd har jeg ikke hørt !

(kan ikke uttale meg om Mesa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.