Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Produkterfaringer fra VHT poweramps ønskes


Norstorm

Anbefalte innlegg

Det var slike kommentarer jeg håpet på B)

Hvorfor har du den ikke lengre nå da? Fant du noe som var bedre?

Hadde ikke noe metal-band, dermed gikk jeg over til en mer allsidig topp.

Går mer i rock og hard rock nå for tiden. Bor et sted der det ikke spirer og gror av piggtråd-musikere.

Powerampene deres går jo for å være de beste på markedet. Mange mener den 2\50\2 er det aller beste sluttrinnet.

Endret av Zevs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe den, og sette den sammen med en AXE FX Ultra..

Billig rig det, til 24k om man tenker hva bruksområdet til AXE'n sprer seg over.

Visste ikke hva VHT var forno engang før en kompis sa de var uunnværlig for de som spiller nedstemt eller 7 og 8 strengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe den, og sette den sammen med en AXE FX Ultra..

Billig rig det, til 24k om man tenker hva bruksområdet til AXE'n sprer seg over.

Visste ikke hva VHT var forno engang før en kompis sa de var uunnværlig for de som spiller nedstemt eller 7 og 8 strengere.

Høres ut som en fantastisk rig. VHT er vel ikke akkurat superkjent. Mer i dyrere og "botuiqe" delen av gitarverden som er borti der.

Sluttrinnene ble litt mer kjent da Alexi Laiho og Children of Bodom brukte dem.

Var i allefall grunnen til at jeg kjøpte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VHT heter vel Fryette nå om dagen. Han mistet VHT navnet. Har en 2502. Det er den feteste powerampen jeg har prøvd. Nå har jeg aldri prøvd de gamle store VHTene for det har aldri vært aktuelt med noe så stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg skryte på meg noe særlig erfaring med 7 og 8 strengere ass så det blir generelt fra min side, men 2502 er skittung og rått spec'a og har god trøkk og kontroll så av de jeg kjenner ville jeg nok anbefalt den uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er utrolig dårlig utvalg av gitarutstyr i butikkene i Oslo, faktisk. Tviler dessverre på at du finner noen sjapper med VHT 2/50/2, eller VHT-sluttrinn i det hele tatt... Vet faktisk ikke om jeg har sett at noen fører rack-ting før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2/50/2 jeg også, meget bra sluttrinn!

Men ville ikke brukt det til Axe FX.

Hvis du absolutt må ha sluttrinn til den ville jeg valgt et SS sluttrinn som spiller flatere.

VHT heter Fryette nå, men Axl som eier VHT navnet har vel ikke laget noen sluttrinn tror jeg så det er vel tryggt å gå for VHT navnet fortsatt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.