Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hør oss, kan jeg synge?


Kossoff

Anbefalte innlegg

Du har et veldig godt utgangspunkt, med litt sangtrening hos en sangpedagog så blir det nok enda bedre! Jeg digga stemmen din faktisk, men litt renere vibrato og slikt må du nok få øvd litt på. Samt det å ikke holde stemmen tilbake. Peis på, og syng med skikkelig innlevelse hver gang!

Du har godt potensiale. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de to første svarene her. Du kan helt klart synge, det låter helt greit, og jo mer du synger jo bedre blir det. :)

Husk at det alltid er vanskelig å bedømme sin egen stemme ut fra et opptak. Jeg syntes sjøl jeg ikke synger noe fint, men det er ingen som er enig med meg. I tillegg finnes det en hel haug med superstjerner som absolutt ikke kan synge, Men de gjør det, og det er rock'n roll uansett. Akkurat som at humla flyr på tross av at den aerodynamisk sett ikke er i stand til det :D

Bare syng du, resten av livet ... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som en middels covervokal.

tar noen år å få skikkelig vibrato og tonekontroll altså...

Hvilket representerer noe av grunnen til at jeg ikke gidder å legge ut noen lydsnutter her, bare for å oppleve negative innspill basert på Josh Groban sammenligninger ... :lol:

Bare syng du Kossoff, det blir bra det der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja visst kan du synge, ikke som Ray Charles eller Morten Harket, men mer i retning av Lars Lillo eller Neil Young. Og uten at jeg vet noe som helst om vokaltrening er det noe som sier meg at du kunne ha nytte av noen leksjoner for å "frigjøre" stemmen litt. Forøvrig tror jeg det litt kortere låtformatet passer dere best, i alle fall før dere får blodfans som kjøper platene deres i hopetall - kanskje jeg bare sier akkurat det fordi jeg selv sikkert ikke ville klart å huske låtene hvis jeg hadde spilt i et slik band :D men litt kortere låter er jo enklere for folk å forholde seg til med mindre de kjenner bandet godt da. Folk har liksom ikke helt den samme hungeren etter lengre komposisjoner som den gangen Floyd og Yes ga ut langspillere uten faktisk låt-inndeling på en hel plateside :)

Bandet låter tidvis veldig tøft forresten, og mye fint gitarspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VÆR ÆRLIG!

Hører hvor du vil hen med vokalen, i alle fall hvor jeg tror du vil hen. Vokaltypen funker fint til musikken deres, og er i så måte et godt valg.

Når det gjelder deg som vokalist, høres det for meg ut som om du anstrenger deg unødvendig mye, og ikke får det helt til. Så du må nesten bestemme deg for om du vil bruke tid på å utvikle deg som vokaiist? I så fall er en sangpedagog seriøst vel anvendte kroner. Pass på at du varmer skikkelig opp osv før du stiller deg foran mikken, det er vel det eneste skikkelige tipset jeg kan gi deg :-)

Kort oppsummert: Kan bli bra, trengs endel jobbing :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, veldig god lyd på bandet ;)

Så det profesjonelle: I utgangspuinktet så har du en veldig kul stemme med mye potensiale og hadde du ikke hatt det hadde det bare vært å gi opp! Men du har noe kult der og hvis du synger hver dag og tar litt forskjellige stemmeøvelser innimellom så kommer stemmen din til forbedre seg veldig. Trenger også å jobbe litt med engelsk uttale, men det er småtterier :)

Likte det veldig, det eneste er at du bør utvikle stemmen din litt mer B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.