Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Esa - Confrontation Nocturne


Esa

Anbefalte innlegg

Takker! :) Jo, gitarlyden var ikke så heldig... Men det var første profesjonelle innspilling jeg har vært med på, så den der var en slags prøveklut.Vil si jeg lærte utrolig masse som er verdt å ta med seg til neste runde, rent innspillings-messig. :-) Har en 4-5 låter til av samme ulla, men mangler band og øvingslokale nå for tiden...

(en skikkelig link..? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte var: Mannlig vokalist med kraftig stemme som bærer i lyse og dype partier hadde vært utrolig fett! Det kom noe growl der inni, litt før 4 min og utover fram til soloen, det ødela mye for meg. Passet ikke inn i helheten (synes jeg). Men ellers er det pompøst det liker jeg! Fiolinen gjør seg godt, gjør noe annerledes som fanger interessen. Etter soloen (1) kommer det et tyngre riff som ikke passer så godt i helheten. Det bør i alle fall jobbes med, tror jeg. Solo nr (2) passer godt inn og er veldig fin (fiolinen er med å heve låta igjen).

Ellers er dette et kult prosjekt som jeg tror kan bli ufattelig bra! Kult at dere tør å lage prog som ikke er beint ut metall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.