Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny, sang / demo - Closing door (Fant ikke på noe bedre navn ; ) )


ovl

Anbefalte innlegg

Hei, igjen :) I kveld hadde jeg og kameraten min veldig lite å gjøre, så vi lagde en ny demo.

Demoen består av kun el-gitar og trommer, og igjen var "lead gitaren" , vokalisten :P

Vær så snil og komenter !!! : ) Spytt ut hva DU mener, så skal vi lære noe av det som kan bli bedre ;)

closing door.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin låt og fint spilt. Hva har du brukt til å spille inn gitaren? Syns lyden ble litt vel "digital" i tillegg til at jeg ville rulla av en del klang.

Vi har bare spilt gjennom et lydkort, så det skal egentlig ikke være noe som gjør det digetalt, bortsett fra reverben :) Skjønner ikke helt hva du mener :P

Takk for komentarer så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var også veldig bra! Det høres ut som om trommene er samplet, hvis dere finner dere en god trommis, blir jo dette veldig kult! I motsetning til Audun synes jeg klangen (reverben) fungerte fint i låten. I alle fall der du spiller "solo".

Takk for komentar!!! :D Han som redigerer sangene er seriøst RÅ på trommer, så det problemet er allerede løst :P Og så elsker jeg også reverb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare spilt gjennom et lydkort, så det skal egentlig ikke være noe som gjør det digetalt, bortsett fra reverben :) Skjønner ikke helt hva du mener :P

Takk for komentarer så langt!

Det var det jeg mente. Digitalt er kanskje ikke rette ordet, men det hørtes litt vel "el-gitar rett i miksebord" ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette låter jævlig bra. Er det sant at du/dere er 13 år? Jævlig fett altså! Stå på!

Tusen takk! Ta gjerne å legg igjen en komentar på vår andre sang, "Random Rooster" ;)

Vi fortsatt 13 år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.