Web Analytics
Jump to content

Ny, sang / demo - Closing door (Fant ikke på noe bedre navn ; ) )

ovl
 Share

Recommended Posts

Hei, igjen :) I kveld hadde jeg og kameraten min veldig lite å gjøre, så vi lagde en ny demo.

Demoen består av kun el-gitar og trommer, og igjen var "lead gitaren" , vokalisten :P

Vær så snil og komenter !!! : ) Spytt ut hva DU mener, så skal vi lære noe av det som kan bli bedre ;)

closing door.mp3

Fin låt og fint spilt. Hva har du brukt til å spille inn gitaren? Syns lyden ble litt vel "digital" i tillegg til at jeg ville rulla av en del klang.

Vi har bare spilt gjennom et lydkort, så det skal egentlig ikke være noe som gjør det digetalt, bortsett fra reverben :) Skjønner ikke helt hva du mener :P

Takk for komentarer så langt!

Dette var også veldig bra! Det høres ut som om trommene er samplet, hvis dere finner dere en god trommis, blir jo dette veldig kult! I motsetning til Audun synes jeg klangen (reverben) fungerte fint i låten. I alle fall der du spiller "solo".

Dette var også veldig bra! Det høres ut som om trommene er samplet, hvis dere finner dere en god trommis, blir jo dette veldig kult! I motsetning til Audun synes jeg klangen (reverben) fungerte fint i låten. I alle fall der du spiller "solo".

Takk for komentar!!! :D Han som redigerer sangene er seriøst RÅ på trommer, så det problemet er allerede løst :P Og så elsker jeg også reverb :D

Vi har bare spilt gjennom et lydkort, så det skal egentlig ikke være noe som gjør det digetalt, bortsett fra reverben :) Skjønner ikke helt hva du mener :P

Takk for komentarer så langt!

Det var det jeg mente. Digitalt er kanskje ikke rette ordet, men det hørtes litt vel "el-gitar rett i miksebord" ut. :)

Synes dette låter jævlig bra. Er det sant at du/dere er 13 år? Jævlig fett altså! Stå på!

Tusen takk! Ta gjerne å legg igjen en komentar på vår andre sang, "Random Rooster" ;)

Vi fortsatt 13 år :P