Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor finner man HOTPLATE?


Arachno

Anbefalte innlegg

Merkelig at ingen har anbefalt Ultimate Attenuator som er betraktet for og være betydelig bedre enn alle andre attenuator's...

Men nå har ikke jeg testet noen selv :) Attenuators ødelegger uansett mye av lyden, og det er som regel bedre å bruke like mye penger på å kjøpe en low-watt solid-state forsterker med innebygd attenuator til hjemmebruk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at ingen har anbefalt Ultimate Attenuator som er betraktet for og være betydelig bedre enn alle andre attenuator's...

Men nå har ikke jeg testet noen selv :) Attenuators ødelegger uansett mye av lyden, og det er som regel bedre å bruke like mye penger på å kjøpe en low-watt solid-state forsterker med innebygd attenuator til hjemmebruk...

Ultimate er sikkert bra den, men den er altfor dyr.. Det er nok sant at attenuators gjør lyden litt "dårligere".. Men jeg har en 100 watts Marshall-amp som må kjøres litt hardt for å få go'lyden. Låter jo bedre å guffe på, med attenuator imellom amp og høyttalere enn å kjøre ampen på lavt volum. Jeg er nødt til å "temme" den NOE for å få volumet ned på et nivå som er til å leve med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultimate er sikkert bra den, men den er altfor dyr.. Det er nok sant at attenuators gjør lyden litt "dårligere".. Men jeg har en 100 watts Marshall-amp som må kjøres litt hardt for å få go'lyden. Låter jo bedre å guffe på, med attenuator imellom amp og høyttalere enn å kjøre ampen på lavt volum. Jeg er nødt til å "temme" den NOE for å få volumet ned på et nivå som er til å leve med..

Hehe, med en 100w Marshall (GAH, skulle gjerne ha hatt det selv, har cravings etter Marshall lyden, gjerne av en JCM800/DSL/AFD) så forstår jeg godt at du må dempe lyden. Sliter selv med alt for høy lyd på min lille Vox Night Train (selv på 7.5w modus)... Kan omtrent aldri kjøre den på mer enn klokka 9 på volum med vreng på... Nå skal det sies at jeg bor i en 70kvm leilighet i en blokk...

Håper for naboene din sin skyld at du ikke bruker Marshall'en hjemme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.