Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor finner man HOTPLATE?


Arachno

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Jeg er på utkikk etter en THD Hotplate.(Eller lignende) Lurer på HVOR man får kjøpt disse? Finner de bare på Godlyd.no, jeg.(Og der ser det ut til at de bare har 4 ohms, jeg trenger 8 ohms.)Det må da være andre enn bare Godlyd som selger disse? (Kjøper gjerne en brukt en også, så hvis det er noen som har en til overs så er det veldig interessant.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

THD Har leveringsproblemer for tiden, da den fabrikken som lagde de har gått konk.

De er på utkikk etter en ny fabrikk som kan produsere Hotplates, men har ikke funnet noen enda, derfor så blir det ikke produsert nye hotplates nå for tiden.

Sjekk bruktmarkedet, det er ditt eneste håp for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Weber Mini Mass (med speaker motor) som jeg for tiden bruker med en Marshall Class5 hjemme. Bra punch i lyden også ved mye demping/lavt volum. Den har en diskant-bryter som jeg synes funker bra for å få litt mer klarhet i lyden ved lavt volum. Demperegulatoren er litt upresis.

https://taweber.powweb.com/weber/minimass.htm

Endret av Imaginos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få:

1500,- pluss frakt - Weber Mass Lite 50W (rød) - som ny, kjøpte den i februar, kun prøvd 2-3 ganger

2000,- pluss frakt - THD Hot Plate 8 OHM (lilla) - pent brukt, kjøpde den av Daffy i Sandnes i april

subjektivt: begge gjør jobben like bra, brukte ikke mer enn 30W amp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.