Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sang-Random Rooster :)


ovl

Anbefalte innlegg

Hei, igjen :) Jeg og en kompis har i dag tatt tiden til å lage en demo, som vi brukte rundt tre timer på :)

Vi hadde ingen mikrofon, så selve sologitaren er vokalisten :P

Sangen kaller vi "Random Rooster / Tilfeldig hane", og hvis dere tar tiden til å finne ut hvorfor, har du løst vår gåte :D

Vi er veldig takknemmelige, for tilbakemeldinger :)

PS: Jeg er 13 år :P

random rooster..mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig bra lyd i clean-partiet. Når du dro på med "solo", ble lyden dessverre ganske dårlig. Ellers synes jeg det var veldig fint! Hvis du har lavet det selv, har du god grunn til å være fornøyd med deg selv.

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig bra lyd i clean-partiet. Når du dro på med "solo" første gang, ble lyden litt dårlig. Ellers synes jeg det var veldig fint! Hvis du har lavet det selv, har du god grunn til å være fornøyd med deg selv.

Takk :) Partiet med vreng var for å få litt mer variasjon :) Clean delen, var vel brukt mere tid på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalltøft, gutter. Fikk litt Iron Maiden-feeling her. OG Brothers In Arms. Er dere virkelig bare 13? Dere spiller bedre enn mange 30-åringer jeg kjenner.. Hva dere mener med Random Rooster? Bortsett fra "Kykelikyy" på slutten av låten? Hmmm.. Kanskje bandet deres heter Random Rooster??.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalltøft, gutter. Fikk litt Iron Maiden-feeling her. OG Brothers In Arms. Er dere virkelig bare 13? Dere spiller bedre enn mange 30-åringer jeg kjenner.. Hva dere mener med Random Rooster? Bortsett fra "Kykelikyy" på slutten av låten? Hmmm.. Kanskje bandet deres heter Random Rooster??.

Takk, takk for komentar! :D Den komentaren der ga oss mer selvtilgitt :P Random rooster var kanskje litt kult bandnavn? :) Takk for forslag og komentar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende. Hvordan og hva brukte dere til å spilte dere det inn?

Vi trengte egentlig bare ett lyd kort, og et musikkprogram :) Alt vi brukte var en apogee, og Logic Express ;)

Edit: Svar på din edit; En Roland FP-5 til stryker-soundet og gibson les paul ;)

Endret av Gitaristen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Jada ;) Jeg får prøve å jobbe videre med vibrato, men du må ikke tro at soloen var for å spille så fort som mulig :) (Mulig jeg har sagt det før :P ) Syntes faktisk noen av bendingene i soloen låter litt surt. Vet ikke hvorfor. Har aldri hatt store problemer med å spille rent :)

Men, men... Takk for komentar, Kjutte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper navnet på låta er fordi hvis folk nevner at det er en hane som galer i låta, så har de hørte helt til slutten, og dermed også hørt hele lydklippet deres. :)

Utrolig imponerende, forresten.

Tusen takk, Mortenolb ! Jo, det er riktig at den heter "Random Rooster", fordi det er en hane galer i slutten av låta. Bra du hører gjennom hele klippet B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.