Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe FX Ultra


Norstorm

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uvisst.. Fractal sender ikke ut av USA til privatpersoner, så her kommer det jo ann på hvordan du gjør det. Om du kjenner noen innenfor USA, eller om du velger deg etttransportselskap som kan gi deg en virituell adresse..

Tror det blir litt billigere enn å kjøpe fra Tyskland ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at JetCarrier kan være _DYRT_

Betalte 900kr for å få tilsendt Ibanez'n in via JetCarrier, tabbe! Ble billig uansett da, men pengene kunne man spart uansett.

Jeg ble frarådet å kjøpe rørpoweramp til modeleringsmaper på Sevenstring.org

De mener at en god modelering har så bra simuleringer av poweramper at man kan nøye seg med et billig transistor sluttrinn og få god lyd.

Men hey, ingen personlig erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Periphery-gutta hørtes fornøyde ut med det Atomic Reactor-sluttrinnet, da. Er vel Fractal som lager det også? Da er det vel uansett ganske godt tilpasset Axe-FX? Og det var jo ikke ekstremt dyrt, heller.. Men seriøst, monitorer eller sluttrinn + cab? :ninja: Hvis jeg kjøper meg monitorer kan jo du få kjøpe Framus-cabet mitt, Troll.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du kjøper monitorer! HELT seriøst :P

Det med Atomic Reactor kan stemme. Mange av de gutta på forumet der har peiling på akkurat det der. Problemet var at det er vanskelig å matche Axe + rør-sluttrinn. Men som du sier, kan være de er matchet allerede med Atomic Reactor. Kan ikke klage på lyden til Periphery. Langt ifra derimot.

Du kjøper vel det du har mest bruk for etter dine behov.

Men skal du selge kabinettet, så kaller jeg shotgun ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt noen gode studiomonitorer om jeg noen gang skal ha AXE-FX. Dessuten kan du bruke dem til andre ting ;) . Når du spiller live eller øver med bandet plugger du AXE-FX'n rett i PA-anlegget, antar jeg. Slik som jeg har forstått det er høyttalersimuleringene halve vitsen med AXE-FX? I alle fall litt av vitsen med å bruke den "proft", da vet du alltid hva lyd du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gutta... Hjelp en som ikke har peil her da..

Hvordan vil dette fungere in real life.

Jeg solgte ampen min, og vurderer sterkt å sette opp ett rack, om jeg kjøper den der tingen..

Hva må til da??

Har aldri brukt slikt før, og har alltid holdt meg til halfstacks med amp topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.