Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD!


franklinMT

Anbefalte innlegg

Okey!

Da var 1 stk. Agile Custom bestilt!

I hovedsak er det en Agile Interceptor i 6 strengs versjon, med diverse modifikasjoner..

- Neck Through (standard på Interceptor)

- Quilted Maple topp

- Amber Burst lakk

- Ebony gripebrett med "custom inlays"

- Original Floyd Rose

- Gold Hardware

- Seymour Duncans SH4(neck)og SH4(bridge)med split. (push/pull på tone kontrollen)

Eneste problemet nå er at jeg må vente til Mai før jeg har gitaren..

Men fy faen som jeg gleder meg!!! :D

Da var gitaren jeg bestilte i Januar ENDELIG på plass!! :D

Fikk den egentlig på onsdag i forrige uke, men har ikke giddet å legge ut noe før nå siden jeg fikk kameraet tilbake først i går..

Her er noen bilder av herligheten:

696660.jpeg

696661.jpeg

696662.jpeg

696663.jpeg

696664.jpeg

696665.jpeg

696667.jpeg

Gitaren var utrolig bra satt opp fra fabrikk og er en drøm å spille på!

Må bare si at det absolutt var verdt å vente 7 måneder på denne. :D

Eneste problemet er at fabrikken har tabbet seg ut med å sette pickup ringer OG pickup covers som jeg spesifiserte at jeg ikke skulle ha + at dem har satt svart istedefor gull hardware... men nå skal det sies at jeg har blitt tilbudt en MEGET god deal fra dem p.g.a. feilene de har gjort da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et batteri i den?

Nei, det er det ikke.. De har bare satt inn en liten utfresing til batteri i tilfelle man vil sette inn aktive pickups en gang i framtiden.

Bra tenkt fra deres side egentlig. :)

Hva er "dealen" da? :P

Ser ut som en fin gitar. Bare dumt Agile er kjent for så mange konstruksjonsfeil =s

Hehe.. det er sånne ting man ikke snakker høyt om.. ;)

La oss bare si at dealen jeg fikk i forhold til feilene som var gjort var mer MYE bedre enn jeg hadde forventet.. hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel vært heldig alt i alt er det jeg tenker.

Jeg vurderte en stund å gjøre handel med Kurt. Han er hyggelig og rask på mail. Men jeg bestemte meg til slutt for å la være da jeg fant så mange feil på websidene deres at jeg kom til at det muligens ikke var tilfeldig.

Gitaren jeg så på hadde varetekst 'Spectacular sunburst finish' - gitaren jeg så på var helsvart med hvit binding.

Videre ble jeg fortalt at med 'Stop-Bar tailpiece transfers string vibration to the body of the guitar and produces superior sustain' - Gitaren jeg så på hadde B50 Bigsby Tremolo.

Med slik presisjon på slike relativt enkle fakta fant jeg at resten av vareteksten med relativ stor sannsynlighet var utført med samme presisjon og at gitaren jeg ville motta på døra i verste tilfelle kunne bli rosa med nylonstrenger og plasttrekk. Og at en eventuell diskusjon kunne bli problematisk pga vareteksten.

Har Kurt hatt reservasjon på kredittkortet ditt i 7 mnd, eller mottok du betalingsinfo når gitaren var klar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel vært heldig alt i alt er det jeg tenker.

Jeg vurderte en stund å gjøre handel med Kurt. Han er hyggelig og rask på mail. Men jeg bestemte meg til slutt for å la være da jeg fant så mange feil på websidene deres at jeg kom til at det muligens ikke var tilfeldig.

Gitaren jeg så på hadde varetekst 'Spectacular sunburst finish' - gitaren jeg så på var helsvart med hvit binding.

Videre ble jeg fortalt at med 'Stop-Bar tailpiece transfers string vibration to the body of the guitar and produces superior sustain' - Gitaren jeg så på hadde B50 Bigsby Tremolo.

Med slik presisjon på slike relativt enkle fakta fant jeg at resten av vareteksten med relativ stor sannsynlighet var utført med samme presisjon og at gitaren jeg ville motta på døra i verste tilfelle kunne bli rosa med nylonstrenger og plasttrekk. Og at en eventuell diskusjon kunne bli problematisk pga vareteksten.

Har Kurt hatt reservasjon på kredittkortet ditt i 7 mnd, eller mottok du betalingsinfo når gitaren var klar?

Betalte halvparten på forskudd, og resten når gitaren var klar for shipping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.